جستجو

رییس سازمان سینمایی در پیامی به این رویداد، زمانه اکنون را زمانه فیلم کوتاه دانست و گفت: طراحی‌‌های مقتضی انجمن سینمای جوانان ایران فرصت‌ها و شرایط جدیدی را در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ایجاد کرده است.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی در پیامی خطاب به مخاطبان و هنرمندان جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت:

«اکنون زمانه شماست، زمانه فیلم کوتاه. به همه فیلمسازان سینمای کوتاه سلام می‌کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. امروز، روز آغاز سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران است و خوشبختانه امسال با تدبیر ستاد برگزاری جشنواره، همکاران‌ انجمن سینمای جوانان ایران، توجه و تاکید شورای سیاستگذاری این رویداد، اقدامات خوبی صورت گرفته و به جای تعطیلی و انفعال در برابر پدیده‌ حادث شده کرونا، با طراحی‌‌های مقتضی در چارچوبی که ناگزیر از توجه به زیست کرونایی است، فرصت‌ها و شرایط جدیدی از جمله فاصله بندی بخش‌های مختلف را در جشنواره ایجاد کردند. چراکه هریک از بخش‌های جشنواره از رقابت و آموزش و… می‌تواند به اقتضای روز به صورت ترکیبی از برگزاری فیزیکی و آنلاین مورد توجه قرار بگیرد که همینطور هم شده است. از همکاران خود قدردانی می کنم و امیدوارم بخش قابل توجهی از آثار که به لحاظ کیفیت و کمیت نسبت به عملکرد سال گذشته فیلمسازان جوان بیشتر و بهتر است، مورد توجه قرار بگیرد.»

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ در پردیس سینمایی ایران مال تهران صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *