جستجو

 مهدی آذر پندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران از دفتر این انجمن در کرج بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان، ایران مهدی آذر پندار  به همراه طیبه فلکیان معاون امور استان‌های و محمدحسین امیری دستیار ارشد مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران روز سه شنبه 23 آذرماه 1400 از دفتر کرج بازدید کردند.

طی این بازدید مهدی آذرپندار با حضور در دفتر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ناصر مقدم با معاونین این اداره و محمد حسین عابدی مدیر دفتر کرج  در خصوص تعامل هر چه بیشتر انجمن سینمای جوانان و ارشاد تاکید و گفتگو کردند و مقرر شد تا فضای بیشتری جهت اختصاص فضای کلاس و آموزشی در اختیار این دفتر قرار گیرد.

همچنین در این بازدید مهدی آذرپندار به همراه مقدم مدیر کل ارشاد و دهقان هراتی معاون سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جمع فیلمسازان و اساتید این دفتر در خصوص مسایل و برنامه های آتی این دفتر به گفتگو پرداختند.

در ادامه مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با حضور در خانه هنرمندان کرج با عادل جلیلی مدیر عامل این مجموعه دیدار و گفتگو کردند و مقرر شد تا با همکاری هر دو نهاد برنامه‌های مشارکتی بیشتری در خصوص برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای فیلم کوتاه برگزار نمایند.‌

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *