جستجو

 

فرماندار شهرستان لاهیجان از دفتر انجمن سینمای جوان لاهیجان و نمایشگاه پژوهشی «عکس‌های تاریخی»  و بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امیر جانبازی فرماندار لاهیجان صبح روز دوشنبه از نمایشگاه پژوهشی (عکس و عکاسان گیلان) در گالری استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان بازدید نمود.

در این بازدید که جمعی از رؤسای ادارات شهرستان لاهیجان  نیز حضور داشتند، کبری علیپور مسؤول  جمع‌آوری  و پژوهش عکس‌های  نمایشگاه  توضیحات کاملی درباره عکس‌ها و تاریخچه و چگونگی گردآوری آن بیان کرد و حاضران  را در جریان روند شکل گیری این نمایشگاه قرار داد.

نمایشگاه پژوهشی ( عکس و عکاسان گیلان)  به مناسبت  نوزدهم اگوست روز جهانی عکاسی برگزار شده و در آن ۳۰ فریم قاب ۵۰ در ۷۰ از عکس‌های اصل و تاریخی با هدف بررسی و معرفی عکاسان قدیمی از خطه گیلان و شناخت سبک زندگی، پوشش، مهرهای عکاسخانه و شیوه عکاسی آن زمان در معرض تماشای علاقه‌مندان هنر عکاسی فرار گرفته است.

در ادامه مهندس جانبازی  از دفتر انجمن سینمای جوان لاهیجان بازدید نمود و در جریان فعالیت‌های دفتر لاهیجان قرار گرفت . ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان در این دیدار  به تشریح فعالیت‌های این دفتر و افتخارات اخیر آن پرداخت و نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان لاهیجان نیز در خصوص فعالیت‌های انجمن سینمای جوان لاهیجان نکاتی را بیان کرد.

گفتنی‌است، نمایشگاه پژوهشی «عکس‌های تاریخی» که به همت انجمن سینمای جوانان لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا شده،  از  ۲۸ مرداد تا ۵ شهریور  در دو نوبت صبح و عصر به‌صورت رایگان پذیرای علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *