جستجو

 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور با حضور در انجمن سینمای جوانان مشهد از امکانات و کلاس‌های آموزشی این دفتر بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رمضانعلی حیدری‌خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور با حضور در انجمن سینمای جوانان مشهد از امکانات و کلاس‌های آموزشی این دفتر بازدید کرد.

حیدری خلیلی در بازدید از انجمن سینمای جوانان مشهد و در نشست با محمدرضا محمدی معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سیدوحیدسیدحسینی سرپرست انجمن سینمای جوانان مشهد و میترا حیدرزاده مسئول آموزش دفتر، با توجه به ظرفیت‌های این انجمن در زمینه تولید و آموزش ابراز امیدواری کرد: دفتر مشهد به‌عنوان مرکز استان خراسان‌رضوی می‌تواند با سایر دفاتر و نمایندگی‌های سطح استان در جهت برگزاری کارگاه‌های تخصصی و تولید فیلم‌های بومی همکاری داشته باشد.

حیدری‌خلیلی خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوانان خراسان‌رضوی همواره در پرورش و کشف استعدادهای فیلم‌ساز و عوامل مستعد و معرفی آن‌ها به بدنه سینما جایگاه ارزشمندی در سطح کشور و بین‌الملل داشته و دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور افزود: جایگاه انجمن سینمای جوانان ایران در سطح استان و کشور ارزشمند است و این دفتر می‌تواند با سایر ارگان‌های خصوصی و دولتی در خصوص معرفی استعدادهای جوان در تمام زمینه‌های سینمایی اعم از کارگردانی، تصویربرداری، عکاسی، تدوین و…  همکاری داشته ‌باشد.

در پایان این نشست سیدوحید سیدحسینی سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران_دفتر مشهد به دستاوردهای این دفتر در زمینه‌های: تولید فیلم‌های حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای و هنرجویی، تشکیل کلاس‌های مشاغل سینمایی و دوره‌های فیلم‌سازی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی فیلم‌سازی و عکاسی به همراه اردوهای تخصصی و همچنین راه‌اندازی کانون فیلم و عکس در سال جاری اشاره کرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری سومین جشنواره تسنیم با محوریت قرآن و عترت در دی‌ماه ۹۷ در مشهد، ابراز امیدواری کرد این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی و انجمن سینمای جوانان مشهد برای دومین سال پیاپی با محوریت چکیده‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران در دی‌ماه برگزار شود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *