جستجو
آنچه در روز چهارم جشنواره فیلم کوتاه تهران گذشت؛

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در روز چهارم برگزاری‌اش با حضور مخاطبان و فیلمسازان و مدیران در سالن‌های مملو از مخاطب ادامه یافت.

 

به گزارش ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، چهارمین روز از جشنواره فیلم کوتاه تهران در حالی سپری شد که علاوه بر سالن‌های نمایش به ویژه فیلم‌های داستانی مسابقه سینمای ایران، بخش نمایشگاه کتاب این رویداد هم با استقبال مواجه شده بود، این نمایشگاه کتاب از آن جهت برای علاقه مندان اهمیت دارد که کتاب‌های سینمایی را با تخفیف‌های ویژه ارایه می‌دهد.

نمایشگاه عکس «ایران من» هم به موازات نمایشگاه کتاب توانسته توجه طیفی از سینما دوستان را به خود جلب کند، این نمایشگاه در دومین دوره خود و پس از آنکه با استقبال عکاسان مواجه شد، شکل رقابتی به خود گرفت و داوران آن نیز معرفی شدند.

نکته جالب توجه روز گذشته ازدحام جمعیت برای ثبت آرای خود در بخش فیلم‌های داستانی بود، این بخش که در نهایت منجر به انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران می‌شود، حالا توانسته یکی از صف‌های طولانی را به خود اختصاص دهد.

حضور چهره‌ها و مسئولان سینمایی بار دیگر در پردیس ملت به چشم می‌خورد؛ محسن سوهانی مدیر شبکه رادیویی نمایش، محمدرضا فرجی مدیرکل توسعه فناوری، سینمایی، سمعی و بصری، محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه سینماشهر، مهدی عرفاتی مدیرعامل ایسنا، مهدی محمدی مشاور وزیر فرهنگ و… از جمله افرادی بودند که در این روز پا به پردیس ملت گذاشتند.

نشست‌های انتقال تجربه هم از دیگر موضوعاتی است که در این مدت توانسته توجه مخاطبان خود را به خود جلب کند. اجرای این نشست‌ها را محمدرضا باقری برعهده داشت.

همچنین نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌های داستانی سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نیز در ایام برگزاری این رویداد با اجرای میثم کریمی و محمد قاسمی در جریان بود. این نشست‌ها با حضور منتقدانی چون محسن سوهانی، کمال پورکاوه، رضا آشفته، آنتونیا شرکا، فرزین محدث، امیرعباس صباغ، فاطمه ترکاشوند و… برگزار شده و از شبکه‌های تلویزیونی مختلف همچون دو، سه، چهار، افق و… به پخش می‌رسد.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار تا ۲ آبان ۱۴۰۱ درحال برگزاری است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *