جستجو

فیلم‌های کوتاه فیلم‌سازان  انجمن سینمای جوانان نیشابور در پردیس سینمایی شهر فیروزه به نمایش درآمد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مسئول انجمن سینمای جوانان ایران دفتر نیشابور در این باره اظهارکرد: به منظور تشویق وترغیب فیلم‌سازان جوان و حمایت از چرخه اقتصادی تولید فیلم کوتاه  با توجه به اینکه  شهرستان نیشابور در حوزه فیلم و سینما از پتانسیل بالایی برخوردار است و به نوعی سینمای ایران بخشی از فعالیت خود را مدیون هنرمندان  نیشابوری‌است، برای نخستین بار  فیلم‌های کوتاه فیلم‌سازان  انجمن سینمای جوانان نیشابور در پردیس سینمایی شهرفیروزه اکران شد. 

مسعود سلیمانی‌سپهر گفت: تعداد هفت فیلم کوتاه  متعلق به فیلم‌سازانی که مقیم  نیشابور هستند، برای نخستین بار به نمایش درمی‌آید و با همکاری مدیریت پردیس سینمایی شهرفیروزه از این پس به صورت ماهانه، آثار فیلم‌سازان نیشابوری  غیرمقیم هم به نمایش درخواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌های وهمین چیزهای ساده به کارگردانی مسعود فرهادی، تعیین نام برای یک اقدام به کارگردانی مسعود نظری‌فرد، لبخند به کارگردانی سید مهدی حسینی، سین مثل سپیده به کارگردانی سحر کاهانی، نغمه‌های انتظار به کارگردانی ابوالفضل شکیبا، چهارم شخص مفرد  به کارگردانی جعفر عمارلو و در سیاهی شب به کارگردانی ابوالفضل تاجیک در این برنامه اکران شدند.

سلیمانی‌سپهریادآورشد: این هفت فیلم با موضوع داستانی ومستند با موضوعات مدافعان حرم، آسیب‌های اجتماعی وتجربه‌گرا اکران شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

مسئول انجمن سینمای جوانان نیشابورتصریح کرد: در پایان نیز فیلم‌سازانی که فیلم‌هایشان به نمایش درآمد، مورد قدردانی قرار گرفتند.

 

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *