جستجو

 اکران فیلم‌های برگزیده سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ساعت ۳ بعدازظهر دوشنبه ۱۲ آذرماه در سالن سینما هنر فرهنگ و ارشاد اسلامی  آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این جشنواره که با همکاری معاونت سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن سینمای جوانان  کهگیلویه و بویراحمد ‌برگزارمی‌شود، آثار برگزیده سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران مشتمل بر ۴۴ فیلم کوتاه داستانی،مستند،انیمیشن و تجربی در دو بخش ملی و بین‌الملل، طی مدت سه روز برای  فیلم‌سازان وعلاقه‌مندان به سینما نمایش داده خواهند شد.

قدرت‌الله سلیمانی‌فر، مدیر اجرایی جشنواره و مدیر  انجمن سینمای جوانان کهگیلویه وبویراحمد  در این رابطه گفت:  در بخش جنبی جشنواره  میزبان کارشناسان سینما برای برگزاری نشست‌های تخصصی فیلم‌سازی خواهیم بود و یکی از این نشست‌ها با حضور محسن قرائی  کارگردان فیلم «سد معبر» برگزار خواهد شد.

نمایش آثار برگزیده سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، دوازدهم تا چهاردهم آذرماه ۹۷  از ساعت ۳ تا ۸  بعد ازظهر در سالن سینما هنر یاسوج واقع در میدان معلم، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد  برگزار می‌شود.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *