جستجو
در هاشور و تیوال؛

دو بسته فیلم کوتاه فروشی و اشتراکی شامل هشت فیلم کوتاه از ابتدای فصل بهار 1402 در دو پلتفرم هاشور و تیوال به صورت آنلاین اکران می‌شود.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با آغاز فصل بهار، دو بسته فیلم کوتاه را برای نمایش آنلاین در پلتفرم‌های هاشور و تیوال از ابتدای فصل بهار 1402 به صورت اشتراکی و فروشی در دسترس مخاطبان فیلم کوتاه قرار داده است و این دو بسته تا پایان بهار 1402ادامه خواهند داشت.

بسته «فروشی»

این بسته فیلم کوتاه که شامل چهار فیلم کوتاه «بیرختی» ساخته محمد رحمتی، «سایکو» ساخته مصطفی داوطلب، «سفید پوش» ساخته رضا فهیمی، «لالایی» ساخته جاوید سبحانی را به صورت فروشی، در دسترس مخاطبان هر دو پلتفرم قرار می‌دهد.

«بی‌ریختی» به کارگردانی و نویسندگی محمد رحمتی و به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران، میلاد کفایی و سمانه بهزادپور تهیه و تولید شده است و بازیگرانی چون میلاد کفایى، سمانه بهزادپور، شاهین نعمتى، غزاله روغنى، على صادقى، حسین میرى و مهدى حسینى‌نیا در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «زنی زندانی که باردار است، در روز دادگاهی خود، بعد از جلسه دادگاه، برای بلعِ موادمخدر و انتقال آن به زندان، همراه دو تن از ماموران زندان وارد خانه‌ای شده‌اند.»

«سایکو» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی داوطلب و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر خرم‌آباد و مصطفی داوطلب تهیه و تولید شده است و رضا عموزاد، رویا حسینی و  محمد نریمان نیز به عنوان بازیگر در این فیلم کوتاه نقش آفرینی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «زن و مردی در کنار خیابان منتظر ماشین هستند، بعد از سوار شدن زن و مرد شروع به دعوا کردن می­کنند و در میانه راه راننده عصبانی می­‌شود و او نیز در دعواهای آن‌ها دخالت می­‌کند.»

«سفید پوش» به کارگردانی و نویسندگی رضا فهیمی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و رضا فهیمی تهیه و تولید شده است و امیرعلی رزاقی، محمدعـرفان صادقی، بهزاد دورانی، سید محمدرضا حسینی‌کرمانی، فاطمه رادمنش، فرزانه ابوالهادی، احمد دهقان‌ رحیمی، ربابه حسن‌شاهی، الهام فاتحی، ریبوار ویسی، سودا ویسی نیز بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «پیرزن قالب پنیری که خود درست کرده را به احمد پسربچه ده ساله می‌دهد تا احمد پنیر و پیغام پیرزن را به پدرش برساند.»

«لالایی» به نویسندگی و کارگردانی جاوید سبحانی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و رضا سبحانی تهیه و تولید شده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «مادری تنها در جستجوی راهی برای غلبه بر ترس‌های شبانه‌اش است.»

بسته «اشتراکی»

این بسته فیلم کوتاه در بازه زمانی نامحدود، چهار فیلم کوتاه «اینجا جایی برای فرود نیست» ساخته ، «دو آل پا» ساخته محمدرضا مرادی، «سقف کاذب» ساخته محسن نجفی مهری و «ضد ضربه» ساخته عادل تبریزی را به صورت اشتراکی، در دسترس مخاطبان هر دو پلتفرم هاشور و تیوال قرار داده است.

«اینجا جایی برای فرود نیست» به نویسندگی و کارگردانی رضا جمالی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر اردبیل، رضا جمالی تهیه و تولید شده است.

«دو آل پا» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا مرادی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و محمدرضا مرادی در ژانر فانتزی و اقتباسی تهیه و تولید شده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «جوانی در بیابان‌های ایران به دنبال موجودی افسانه‌ای ست که با پیرمردی عجیب رو به رو می‌شود. او قبول می‌کند که در قبال دریافت گنجی به پیرمرد کمک کند که کتاب مقدس قبیله شان را پیدا کنند. سختی این مسیر آن است که جوان باید مرکب پیرمرد باشد!»

«سقف کاذب» به نویسندگی محسن نجفی مهری و فاطمه درباری و کارگردانی محسن نجفی مهری، در انجمن سینمای جوانان ایران تهیه و تولید شده است.

محمدرضا غفاری، سوگل خلیق، علیرضا استادی، بابک بهشاد و محسن صادقی در این فیلم کوتاه بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «زوج جوانی که به تازگی ازدواج کرده‌اند باعث آسیب رساندن به ساختمان‌شان شده‌اند و در کشمکش گفتن حقیقت و یا پنهان کردم آن هستند که با مشکلات بزرگ‌تری مواجه می‌شوند.»

«ضد ضربه» به نویسندگی و کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران، میلاد طاری و عادل تبریزی تهیه تولید شده است و برخی از عوامل شناخته شده سینمای کوتاه مانند آرمان فیاض به عنوان مدیر فیلم‌برداری، عماد خدابخش، تدوینگر، پیام آزادی، آهنگساز و سامان شهامت، صدابردار، در این پروژه فعالیت حضور داشته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «چراغ هیچکس تا صبح نمی‌سوزد.»

اکران آنلاین به صورت اشتراکی به این معناست که مخاطبان فیلم کوتاه با داشتن حق اشتراک پلتفرم‌های هاشور و تیوال می‌توانند این فیلم‌ها را تماشا کنند و فیلم‌هایی که به صورت فروشی اکران آنلاین می‌شوند، با هزینه بسته‌ای 24 هزار تومان و هر فیلم 8 هزار تومان در پلتفرم‌های هاشور و تیوال قابل تماشاست.

امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران تاکنون بالغ بر 260 فیلم کوتاه را که در انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده‌اند، به صورت اشتراکی و برخی فروشی در پلتفرم‌های هاشور، تیوال و فیلیمو اکران آنلاین کرده است.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *