جستجو

دو بسته فیلم کوتاه شامل هفت فیلم از روز شنبه 8 بهمن‌ماه 1401 در دو پلتفرم هاشور و تیوال به صورت اشتراکی و فروشی اکران آنلاین خود را آغاز کرد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با آغاز بهمن‌ماه، دو بسته فیلم کوتاه را برای نمایش آنلاین در پلتفرم‌های هاشور و تیوال از شنبه 8 بهمن‌ماه 1401 به صورت اشتراکی و فروشی در دسترس مخاطبان فیلم کوتاه قرار داده است.

بسته «اشتراکی»

این بسته که شامل چهار فیلم کوتاه است، از روز گذشته شنبه 8 بهمن‌ماه در بازه زمانی نامحدود، چهار فیلم کوتاه «آقای شعار» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسن خوشرفتار، «باخ» به نویسندگی و کارگردانی مهران قربانی، «حلزون» به نویسندگی و کارگردانی سینا محمدیان، «زندگی زیباست» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی رحیمی را به صورت فروشی، در دسترس مخاطبان هر دو پلتفرم قرار گرفته است.

«آقای شعار» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسن خوشرفتار، یک مستند کوتاه تاریخی است که در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر قم در تابستان 1398 تهیه و تولید شده است.

«باخ» به نویسندگی و کارگردانی مهران قربانی، یک فیلک کوتاه داستانی است که به زبان آذری و در بافت روستایی تصویربرداری شده است و داریوش کاردان، گوینده و بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان نقش اول در این فیلم نقش آفرینی کرده است.

این فیلم کوتاه به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر تهران و مهران قربانی در سال 1388 تهیه و تولید شده است.

«حلزون» به نویسندگی و کارگردانی سینا محمدیان و تهیه کنندگی نسزین دولت‌آبادی، سال 1398 در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر ویژه تهران تهیه و تولید شده است.

«زندگی زیباست» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی رحیمی که طراحی صحنه و لباس را هم برعهده دارد، در اردیبهشت 1398 تهیه و تولید شده است.

بسته «فروشی»

این بسته هم که شامل سه فیلم کوتاه «آدمیزاد» ساخته محمدرضا نورمندی، «پروانه بلوطی» ساخته اشکان احمدی و «زیر دِه» ساخته سعید قمری است، از تاریخ شنبه 8 بهمن‌ماه تا 8 فروردین‌ماه 1402، به صورت فروشی، در دسترس مخاطبان هر دو پلتفرم هاشور و تیوال قرار گرفته است.

«آدمیزاد» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا نورمندی، در سال 1399 و در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر تهران تهیه و تولید شده است.

«پروانه بلوطی» به نویسندگی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان احمدی در سال 1398 و در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر کردستان تهیه و تولید شده است.

«زیر دِه» به نویسندگی و کارگردانی سعید قمری و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و سعید قمری، در سال 1399 و در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر یزد تهیه و تولید شده است.

اکران آنلاین به صورت اشتراکی به این معناست که مخاطبان فیلم کوتاه با داشتن حق اشتراک پلتفرم‌های هاشور و تیوال می‌توانند این فیلم‌ها را تماشا کنند و فیلم‌هایی که به صورت فروشی اکران آنلاین می‌شوند، با هزینه بسته‌ای 24 هزار تومان و هر فیلم 8 هزار تومان در پلتفرم‌ها قابل تماشاست.

لازم به ذکر است تمام فیلم‌هایی که در بسته‌های فروشی اکران آنلاین فیلم کوتاه در پلتفرم‌ها معرفی و توزیع شده‌اند، پس از اتمام بازه زمانی 60 روز از اکران خود، به صورت اشتراکی در دسترس مخاطبان در بازه زمانی نامحدود قرار می‌گیرند.

امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران تاکنون بالغ بر 210 فیلم کوتاه را که در انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده‌اند، به صورت اشتراکی و برخی فروشی در پلتفرم‌های هاشور، ودیو، تیوال و فیلیمو اکران آنلاین کرده است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *