جستجو

نشان یارمهربان بیست و هشتمین  دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در  بوشهر به انجمن سینمای جوانان این استان اهدا شد.

به گزارش روابط انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر،  در  مراسمی  که به مناسبت  بیست و هشتمین  دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در  استان بوشهر برگزار شد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان  گفت: کتاب یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی حوزه فرهنگ است  و بی‌شک بالندگی تمام جوامع و معیار رشد و توسعه آن‌ها در گرو فرهنگ مطالعه است.

فاطمه کرمپور افزود: همزمان با آغازهفته کتاب وکتاب خوانی دراستان بوشهر، عباس عاشوری‌نژاد و عبدالرحمن برزگر رئیس انجمن سینمای جوانان بوشهر در این راستا و پیشبرد اهداف این اداره کل در توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدامات شایسته و بایسته‌ای انجام داده‌اند، که از این فرهیختگان و دوستداران کتاب که در راستای نیل به توسعه فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش داشته اند، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و توفیقات روزافزون را برای این عزیزان از خداوند متعال خواهانم.

در ادامه  عباس عاشوری‌نژاد اظهار داشت:  کتاب  یکی از  ارزشمندترین  فرآیندهای فرهنگ  بشری  و گنجینه بزرگترین ثروت‌های جهان هستی یعنی  دانش و تحقیق  است  که دین، دنیا و جسم انسان به برکت کتاب، کمال تفکر و تعهد را به همراه داشته و دارد .

این پژوهشگر فرهیخته افزود: حیات بشر علاوه بر تامین و تغذیه معنوی به برکت کتاب کمال یافته و منشا دستاوردهای انسانی فراوانی بوده است.

وی عنوان کرد: از تلاش و زحمات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در اجرای برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی استان بوشهر تقدیر و تشکر نموده و از مدیرکل محترم  جهت اهدای این نشان ارزشمند به اینجانب و افتخار همکاری با این اداره کل در راستای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی در بین مردم  فرهیخته  استان بوشهر سپاسگزارم.

در ادامه این مراسم رئیس انجمن سینمای جوانان، تصریح کرد: تلاش و کوشش در مسیر رشد و تعالی فرهنگ گامی بزرگ  به حساب می‌آید که بدون شک  رشد و پویایی هر  جامعه، مدیون افرادی است که در امر کتاب و  کتاب‌خوانی پیش قدم بوده و خدمت‌گذاری را سرلوحه کار خویش قرار میدهند.

عبدالرحمن برزگر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اهدای این نشان ارزشمند از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به انجمن سینمای جوان، خاطر نشان کرد: این انجمن در راستای پیشبرد اهداف کلان این اداره کل از هیچ گونه تلاشی مضایقه نخواهد کرد و از زحمات مدیرکل محترم و همه پرسنل زحمتکش این اداره کل درگسترش فرهنگ مکتوب، جهت اعتلای فرهنگ و هنر میهن اسلامیمان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

شایان ذکر است انجمن سینمای جوانان استان بوشهر با تولید 689 دقیقه محتوای صوتی و 20 دقیقه محتوای ویدیویی با موضوع معرفی نویسندگان، داستان های صوتی کوتاه و کتاب های صوتی در سال 1399 از فعالین حوزه کتاب بوده است .

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایای نفیس از طرف مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، از همکاری و همراهی این فرهیختگان و دوستداران کتاب در بیست و هشتمین  دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران بوشهر قدردانی

شد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *