جستجو

 

انجمن سینمای جوانان ایران دوره‌ی فیلم‌سازی کوتاه مدت را با عنوان «دوره تعاملی» و با محوریت یک مربی برگزار می‌کند.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، باتوجه به محدودیت‌های ناشی از پاندمی کرونا، به پیشنهاد شورای آموزش و پس از مشورت با مدیران دفاتر و بهره‌مندی از تجارب ایشان در برگزاری دوره‌های فیلم‌سازی در ادوار متعدد و مختلف، دوره‌ی فیلم‌سازی کوتاه مدت با عنوان«دوره تعاملی» و با محوریت یک مربی برگزار می‌شود.
این دوره در راستای تمرکز بر کیفیت آموزشی، ایجاد انگیزه در هنرجویان برای فیلم‌سازی و جایگزین موقتی برای دوره هفت ماهه فیلم‌سازی خواهد بود.
بر اساس طرح دوره تعاملی که در بازه زمانی 3 تا 4 ماه، طی120 ساعت آموزشی به صورت نیمه حضوری- نیمه مجازی برگزار می‌شود، پس از برگزاری یک جلسه‌ی چهار ساعته‌ی رایگان با عنوان «کارگاه تجربه اول» برای متقاضیان و نقد و بررسی فیلم‌های ساخته شده در این کارگاه، هنرجویان منتخب، فیلم‌نامه‌نویسی، کارگردانی، فیلم‌برداری، تدوین و صدا را توسط یک مربی واجد شرایط فراخواهند گرفت و بر همین اساس مربیان با سوابق فیلم‌سازی و تدریس در اکثریت زیرشاخه‌های فیلم کوتاه به‌گونه‌ای که بتوانند تمامی نیازهای هنرجویان را پاسخ دهند، عهده‌دار این مسؤولیت خواهند بود؛ 3 مربی متخصص در امور فنی سینما مانند فیلم‌برداری، تدوین و صداگذاری نیز در این دوره مربی اصلی را همراهی می‌کنند.

 

لازم به‌ذکر است با توجه به ویژه و نیمه‌خصوصی بودن این دوره، همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعداد هنرجویان در این دوره بین 5 تا 10 نفر در نظر گرفته می‌شود.

 

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس با دفاتر انجمن در استان محل اقامت خود از انتشار فراخوان، ثبت‌نام و سایر جزئیات، مطلع شوند.

لیتک شماره تماس دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران
دفاتر انجمن – انجمن سینمای جوانان ایران (iycs.ir)

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *