جستجو

امیر توده روستا از طرف هیأت مدیره ایسفا به عنوان دبیر هشتمین جشن مستقل فیلم کوتاه معرفى شد.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، به نقل از سایت تخصصی ایسفا، مرضیه وفامهر عضو هیأت مدیره و سخنگوی انجمن فیلم کوتاه ایران اعلام کرد که با توجه به برگزاری هشتمین جشن مستقل  فیلم کوتاه، امیر توده روستا فیلم‌ساز و عضو هیأت مدیره انجمن فیلم کوتاه از طرف هیأت مدیره ایسفا به عنوان دبیر هشتمین جشن برگزیده و فعالیت خود را آغاز کرد.

امیر توده روستا فیلم‌ساز فیلم کوتاه، فارغ التحصیل دانشگاه سوره است. او فیلم‌سازی را از سال ۱۳۷۶ در انجمن سینمای جوانان ایرن – دفتر کرج آغاز کرد و تا کنون ۱۶ فیلم کوتاه داستانی ساخته است. «سلام آقای ایول»، «دزد شکلاتی»، «تلألؤ»، «رایولوژی یک پرتره»، «پات» و «جای منو توی اتاق بنداز» از جمله فیلم‌های این کارگردان هستند که در جشنواره‌های داخلی و خارجی موفق به دریافت جوایزی شده‌اند. فیلم کوتاه «تلألؤ» در دهمین جشن خانه سینما در سال ۸۵ موفق به دریافت تندیس بهترین فیلم کوتاه شده است.

وفامهر افزود: مهلت ارائه آثار تا پایان خرداد ماه از طریق سایت ایسفا خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند جزئیات و شرایط ارائه‌ آثار را در فراخوان جشن فیلم کوتاه که در سایت ایسفا iranianshortfilm.com منتشر شده است، پیگیری کنند.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *