جستجو

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «محمدصدرا جمالی» ۱۲ ساله از کرج (استان البرز) و برنده مدال نقره چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در بخش ایده و از گروه «هم‌سینمایی» گفت: من از ۹ سالگی شروع به نوشتن کردم؛ اما به‌دلیل کم بودن سن نمی‌توانستم در المپیاد شرکت کنم. امسال فراخوان چهارمین المپیاد را در تلویزیون دیدم و تصمیم گرفتم در این رویداد شرکت کنم.

او گفت: حضور در کلاس‌های مجازی نشست و انتقال تجربه با اساتید بزرگی همچون استاد ایرج طهماسب، استاد مرضیه برومند و استاد رسول صدرعاملی و همچنین بودن با منتورهای عزیز و بزرگوار استاد وحید گلستان و مربی عزیز و کاربلد استاد حافظ آهی برایمان روزهای پرخاطره‌ای ساخت. آنها واقعا زحمت کشیدند و به ما خیلی آموختند.

جمالی افزود:  کلاس‌های مجازی المپیاد چهارم در سطح بالایی بود. نشست‌های انتقال تجربه‌، برای من مفید بود و برای شرکت در المپیاد سال آینده انگیزه گرفتم. از منتور گروه هم‌سینمایی؛ استاد وحید گلستان و مربی گروه آقای حافظ آهنی  تشکر و قدردانی می‌کنم که خیلی صبورانه و استادانه کلاس‌ها را مدیریت می‌کردند. با این که کلاس‌های به صورت مجازی برگزار شد، ما اصلا احساس خستگی نمی‌کردیم و نشاط و انگیزه در کلاس برقرار بود و درس‌ها و تجربه‌های مفیدی به ما انتقال داده شد.

او در پایان گفت: کلاس‌های المپیاد به من بیشتر انگیزه داد تا در مسیر علاقه‌ام که نویسندگی و کارگردانی است، با علاقه‌ فراوانی تلاش کنم تا به هدفم برسم. از برگزارکنندگان چهارمین دوره‌ المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور که فضایی را فراهم کردند تا ما نوجوان‌ها استعداد خودمان را نشان بدهیم، تشکر و قدردانی می‌کنم.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *