جستجو

آمار مخاطبان سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا پایان روز سوم این رویداد به 13 هزار و 400 نفر رسید و تنها در روز سوم جشنواره 5400 مخاطب به تماشای آثار در سامانه‌های برخط نشستند.

 

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، جمعه سوم بهمن شلوغ ترین روز سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از نظر تعداد مخاطبان آنلاین و حضوری این رویداد بود.

در روز سوم این رویداد سینمایی تعداد 5400 بازدید از سامانه های برخط نمایش آثار به ثبت رسید. این تعداد که مجموع تماشای فیلم ها در سامانه های هاشور(خانه جشنواره)، ودیو و تیوال را شامل می‌شود، در حالی به ثبت رسید که تنها برخی از آثار سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران همزمان با نمایش در سالن‌های ایران مال در سامانه های آنلاین نیز نمایش دارند. بر اساس این آمار مجموع تماشای آثار جشنواره در فضای آنلاین با احتساب دو روز اول به 13 هزار و 400 مخاطب رسیده است.

با این آمار جشنواره فیلم کوتاه تهران در سی و هفتمین گام برگزاری خود میزبان مخاطبانی از سراسر کشور است.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ در پردیس سینمایی ایران مال تهران برقرار بود. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی فردا ششم بهمن‌ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *