جستجو

مسعود امینی‌تیرانی، رییس انجمن فیلم کوتاه ایران از افتتاح غرفه فیلم کوتاه در موزه سینما در بهار سال آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، به نقل از «پایگاه خبری فیلم کوتاه» انجمن فیلم کوتاه ایران عهده‌دار طراحی و راه‌اندازی ویترین و غرفه تاریخ و افتخارات فیلم کوتاه ایران در موزه سینما شد.
امینی تیرانی در این خصوص توضیح داد: ما در حال جمع‌آوری افتخارات، اسناد و مدارک گوناگون در حوزه فیلم کوتاه هستیم و امیدواریم که بتوانیم در بهار سال آینده از غرفه افتخارات فیلم کوتاه ایران در موزه سینما رونمایی کنیم.
رییس انجمن فیلم کوتاه ایران ادامه داد: همه جوایز، اسناد و مدارک به اسم اشخاص اهدا کننده به موزه می‌روند و اهداکنندگان می‌توانند به انتخاب خودشان یا افتخاراتشان را به صورت امانت در اختیار موزه قرار دهند یا آنها را به موزه واگذار کنند.
وی افزود: چون حجم جوایز در فیلم کوتاه بالاست این غرفه مدام بروز خواهد شد و جوایز جایگزین می‌شوند و جوایز قبلی به گنجینه موزه می‌روند.
امینی تیرانی در خصوص انتخاب این آثار گفت: یک شورا متشکل از کارشناسان موزه و مسئولین صنف فیلم کوتاه وظیفه بررسی و انتخاب آثار را برعهده دارند.
در طی این سال‌ها هیچ وقت تاریخ فیلم کوتاه ثبت و ضبط نشده بود. ما فکر کردیم بهتر است این افتخارات را در یک جا جمع کنیم تا هویت فیلم کوتاه جدی‌تر نمایان شود.
لازم به ذکر است کلیه فیلم‌سازانی که افتخارات مهم داخلی و خارجی کسب کرده‌اند، می‌توانند با تکمیل فرم «موزه فیلم کوتاه سینمای ایران» آثارشان را به موزه سینما امانت بدهند و یا واگذار کنند.

A

امیر قادری: امروز اغلب فیلم‌های ...
«سِکرت» فیلم‌برداری شد
نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای ج...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *