جستجو

 

نمایشگاه عکسی تحت عنوان «کارا ۲» به همت انجمن سینمای جوانان لاهیجان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شنبه بیست و یکم مهر، نمایشگاه عکس انفرادی ارکیده تحویلداری با عنوان «کارا ۲» به همت انجمن سینمای جوانان لاهیجان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر در گالری استاد حسین محجوبی این اداره افتتاح شد.

گفتنی است این نمایشگاه شامل ۲۳ قطعه عکس سیاه و سفید و رنگی در اندازه‌های ۴۵ در ۳۰ با موضوع کار و حرفه در معرض دید علاقه مندان به عکاسی قرار گرفته است.

 

نمایشگاه عکس «کارا ۲» از  ۲۱ مهرافتتاح شده وتا  ۲۵ مهر  پذیرای  علاقه مندان است.

 

ارکیده تحویلداری کارشناس عکاسی و دانشجوی کارشناسی ارشد تصویربرداری است که پیش از این سه نمایشگاه عکس با عناوین «نیلوفر آبی» در فرهنگسرای ارسباران تهران بصورت انفرادی ، «مالا» در گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه بصورت گروهی و «کارا» در گالری مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیای شهرستان رشت بصورت انفرادی برگزار کرده است.

 

قابل ذکر است که انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان از ابتدای سال نود و هفت تاکنون سه نمایشگاه عکس با عناوین : نمایشگاه پژوهشی«عکس و عکاسان گیلان» ، نمایشگاه عکس« شهدای منا» به مناسبت سالگرد شهدای منای استان گیلان و نمایشگاه عکس « کبوترهای آسمانی گیلان » به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار کرده است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *