جستجو

 

نمایشگاه آثار بخش مسابقه جشنواره منطقه‌ای «شبدیز» طی مراسمی افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نمایشگاه عکس‌های بخش مسابقه شصت و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان«شبدیز» با حضور حجت‌الاسلام جعفری مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه، مظفر تیموری معاون هنری و سینمایی این اداره وهمچنین جمعی از مسئولین و مدیران فرهنگی، سه‌شنبه چهاردهم اسفندماه در گالری مجموعه فرهنگی انتظار افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۵۰ تک‌عکس و ۴ مجموعه عکس از هنرمندان عکاس  که به مرحله پایانی جشنواره منطقه‌ای شبدیز راه یافته‌اند، در معرض تماشای علاقه‌مندان قرار گرفته است.

گفتنی‌است‌، مسعود امامی، ساتیار امامی و کامران شریفی به‌عنوان هیئت انتخاب و داوری بخش عکس این جشنواره، از میان ۸۷۲ تک‌عکس و ۴۰۵ مجموعه‌عکس رسیده  از عکاسان ۱۱ استان کشور به دبیرخانه جشنواره، آثار حاضر در این نمایشگاه را برگزیده‌اند.

شصت و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- شبدیز،  از تاریخ ۱۴ الی  ۱۷ اسفندماه سال ۱۳۹۷به مدت چهار روز در استان کرمانشاه، شهر کرمانشاه با حضور استان‌های ( آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، تهران و کرمانشاه) توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *