جستجو

 

همزمان با بزرگداشت روز ملی خیام نمایشگاه آثار برگزیده  پنجمین دوره جشنواره عکس خیام در نیشابورافتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نمایشگاه عکس‌های برگزیده پنجمین دوره جشنواره عکس خیام به همت انجمن سینمای جوانان شهرستان نیشابور، کمیته مردمی روزهای ملی خیام وعطارنیشابوری، دفتر پرفسورگرمابی نماینده مردم نیشابور وشهر فیروزه در مجلس شورای اسلامی واداره فرهنگ وارشاد اسلامی و همچنین نمایندگی فیاپ (فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی) شنبه ۲۲ اردیبهشت در نگارخانه کمال‌الملک نیشابور آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه ۴۰ عکس در ابعاد ۷۰×۵۰ سانتی‌متر به نمایش گذاشته شده و به مدت یک هفته،  در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ پذیرای علاقه‌مندان است.

جشنواره عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فیاپ در ایران یعنی کلوپ عکس فوکوس وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» اجرایی شد.

در پنجمین دوره این جشنواره ۲۱ هزار و ۳۹۹  قطعه عکس از هنرمندان ۵۵ کشور جهان به دبیرخانه ارسال شد که داورانی از فرانسه و ایران انتخاب آثار را به عهده داشتند. آثار برتر جشنواره در ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، عمان، یونان، هنگ‌کنگ، آرژانتین، روسیه، عربستان، ترکیه، تاجیکستان، ازبکستان، مقدونیه و شهرهای مختلف ایران و چندین شهر آفریقای جنوبی به نمایش گذاشته  شده است.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *