جستجو

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با ارسال نامه‌ای به معاونان فرهنگی و اجتماعی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، فراخوان دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از  روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، محمد‌هادی عسکری در این نامه با اشاره به ضرورت شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای جوان در عرصه تولید فیلم کوتاه و عکس، این جشنواره را حائز اهمیت بر شمرد و افزود: برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس امید فرصتی برای بروز استعدادهای جوان در این عرصه است.
وی در بخش دیگری از این نامه خاطرنشان کرد: ترغیب فعالان عرصه فیلم و عکس در دانشگاه‌ها به تولید آثار فاخر هنری در موضوعات اجتماعی به‌ویژه موضوع اعتیاد از اهداف این رویداد به شمار می‌رود.
دهمین چشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید در ۳ رشته فیلم کوتاه، عکس و فیلمنامه برگزار می‌شود.
در بخش فیلم کوتاه این جشنواره فیلم‌های مستند، تحربی، داستانی و انیمیشن رقابت می‌کنند.
در بخش عکس، شرکت‌کنندگان در قالب عکس‌های هنری و اجتماعی وارد عرصه رقابت می‌شوند.
موضوعات جشنواره علاوه بر موضوع آزاد عبارتند از: اعتیاد و آسیب های اجتماعی، جهان علیه خشونت و افراطی‌گری، تهران، پایتخت ایران است.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در جشنواره و یا کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت حداکثر تا ۱۲ خرداد ماه به وب سایت جشنواره به نشانی http://omidfestival.ir مراجعه نمایند.
قرار است این دوره از جشنواره طی روزهای ۲۵ لغایت ۲۷ تیرماه در تهران برگزار شود.

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *