جستجو

برنامه جلسات آموزش و دفاع پیچینگ سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران اعلام شد.

به گزارش ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، برنامه جلسات آموزش و دفاع پیچینگ این دوره از جشنواره از سوی کمیته بین‌الملل سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران اعلام شد.
بر این اساس جلسات آموزش اختصاصی پیچینگ روزهای جمعه ۱۸ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳، شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ برای فیلمسازان و تهیه‌کنندگان ۱۰ طرح برگزیده این دوره از جشنواره در محل انجمن سینمای جوانان ایران برگزار خواهد ‌شد. همچنین جلسه دفاع از پیچینگ به صورت عمومی روز دوشنبه ۲۱ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در سالن شماره ۳ پردیس سینمای ملت برگزار می‌شود.
گفتنی است ۱۰ طرح برگزیده شرکت‌کننده در جلسات پیچینگ سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به منظور برخورداری از تولیدات مشترک و سرمایه‌گذاری خارجی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
جلسه پیچینگ پس از سه روز آموزش، هم‌زمان با سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار خواهد شد و در آن سرمایه‌گذاران خارجی و ایرانی برای انتخاب آثار برتر حضور خواهند داشت.
این برنامه برای اولین بار با هدف ایجاد انگیزه در سازندگان فیلم کوتاه و توانمند ساختن آن‌ها برای ارائه و عملیاتی کردن ایده‌ها و طرح‌ها در بازارهای داخلی و خارجی اجرا می‌شود و طی آن فیلم‌نامه‌های گونه داستانی و مستند به زبان فارسی و انگلیسی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فیلم‌سازان از ۱۸ تا ۲۳ آبان۹۷ برگزار خواهد شد.
اخبار این رویداد بین‌المللی در سایت‌ جشنواره به نشانی www.tisff.ir و همچنین وب‌سایت انجمن سینمای جوانان به نشانی www.iycs.ir قابل دسترسی است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *