جستجو

هفدهمین جشنواره بین‌المللی «انیمایو» اسپانیا، میزبان انیمیشن کوتاه «پوتین» می‌شود.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انیمیشن کوتاه «پوتین» به‌نویسندگی و کارگردانی «سیدمحسن پورمحسنی شکیب» و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر رشت، در در دومین حضور بین المللی خود در جشنواره «انیمایو» اسپانیا، حضور یافت.
جشنواره بین‌المللی «انیمایو» با قدمتی بالغ بر 17 سال تنها جشنواره انیمیشن اسپانیایی است که واجد شرایط آکادمی جوایز اسکار بوده و برنده جایزه بزرگ هیأت داوران به اسکار معرفی می‌شود. این جشنواره یک رویداد الهام‌بخش و انگیزشی است که با هدف ارتقای خلاقیت، توسعه فناوری و تولیدات سمعی و بصری برگزار می‌شود.
گفتنی است از بین 2000 اثر ارسالی به جشنواره، 64 اثر برای رقابت در 5 بخش انتخاب شدند و هر اثر برای ورود به جشنواره توسط 15 داور مورد بررسی قرار‌ گرفته است.
شایان ذکر است که اولین اکران جهانی انیمیشن کوتاه «پوتین» در جشنواره مورد تأیید آکادمی اسکار «لِبو» شیلی بوده است.
در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است که: «پرنده‌ای در شهری جنگ‌زده که در آن چیزی جز اجساد مرده نیست، به دنبال غذا می‌گردد تا به جوجه‌هایش غذا بدهد …»
از عوامل ساخت این انیمیشن:
نویسنده و کارگردان: سیدمحسن پورمحسنی شکیب، کارگردان هنری: پژمان ماله‌میر، تهیه‌کنندگان: انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر رشت و سیدمحسن پورمحسنی شکیب، انیمیشن و استوری بورد آرتیست: پژمان ماله‌میر، طراح کاراکتر و پس‌زمینه: پژمان ماله‌میر، رنگ‌آمیزی: مریم جعفری، طراحی و ترکیب صدا: محمد زمان‌ثانی، فولی افکت: مریم یعقوبی و پخش‌کننده: درگاه فیلم ایران.
هفدهمین دوره این جشنواره در تاریخ 4 تا 7 می 2022 برابر با 14 تا 17 اردیبهشت‌ماه 1401 برگزار خواهد شد.
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *