جستجو
جایزه بهترین فیلم کوتاه به انجمن سینمای جوانان ایران رسید؛

جایزه بهترین فیلم کوتاه به انجمن سینمای جوانان ایران رسیدفیلم کوتاه «اسماء» به کارگردانی مصطفی آقامحمدلو و فرهاد حاجی‌عباسی فانوس بهترین فیلم کوتاه داستانی سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار را دریافت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» شب گذشته پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه با حضور جمعی از هنرمندان حاضر در این رویداد در سینما فلسطین تهران برگزار شد.

پس از صحبت‌های داوران جشنواره، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، جمال شورجه نویسنده و کارگردان پیشکسوت و دیگر اهالی هنر و سینما، به ترتیب نفرات برتر بخش‌های مختلف سیزدهمین جشنواره فیلم عمار معرفی شدند.

در ادامه «آرمان روح‌الله»، «حافظه ملی»، «تاریخ فرهنگی، اجتماعی و دفاع مقدس»، «ملت قهرمان»، «نهضت جهانی مستضعفین»، «جنگ‌ اقتصادی»، «بخش رویای ایرانی» و «نقد درون گفتمانی و فیلم داستانی» که در ۵ بخش مستند، تیزر فرهنگی، داستانی کوتاه و بلند و سریال خلاصه شده بود، برگزیده‌های این جشنواره سینمایی را شناختند.

«اسماء» به کارگردانی مصطفی آقامحمدلو و فرهاد حاجی‌عباسی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران، سازمان هنری رسانه‌ای اوج، فرهاد حاجی‌عباسی و مصطفی آقامحمدلو، تنها فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران که به سیزدهمین جشنواره فیلم عمار راه یافت، به عنوان بهترین فیلم کوتاه داستانی شناخته شد و فانوس جشنواره را دریافت کرد.

فانوس بخش فیلم کوتاه داستانی را به دلیل «خلاقیت در پرداخت رشادت‌ها و بازتولید نقش کنش‌مند زنان پزشک در جبهه‌ مقاومت» به اثر «اسما» اهدا شد.

لوح تقدیر این بخش نیز به «محافظ» به کارگردانی محمدجواد موحد و جواد شفاه اهدا شد.

لازم به ذکر است که «اسما» در سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در چهار بخش بهترین بازیگری، بهترین گریم، بهترین جلوه‌های ویژه و بهترین صدا نامزد شده بود و در نهایت دو جایزه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را دریافت کرد.

سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، ۱۵ تا ۲۱ دی در سینما فلسطین برگزار شد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *