جستجو

جمعی از همشهریان بوشهری برای استقبال از رضا صافی که برای ساخت فیلم «پینوکیو، عامو سردار و ریسلی» موفق به دریافت تندیس زرین بهترین فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شده بود در فرودگاه بوشهر حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رضا صافی فیلمساز بوشهری و از مربیان انجمن سینمای جوانان استان بوشهر تندیس زرین بهترین فیلم بلند بخش بین‌الملل چهل‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را برای فیلم «پینوکیو، عامو سردار و ریسلی» از آن خود کرد.

%d8%b1%d8%b6%d8%a7-%d8%b5%d8%a7%d9%81%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1رضا صافی در جمع استقبال‌کنندگان در فرودگاه بین‌المللی بوشهر ضمن تشکر از این حضور، جایزه و افتخار بدست آمده را به هم استانی‌های خود تقدیم کرد.

حجت شورکی بازیگر نقش اول فیلم  جایزه ویژه هیئت داوران در بخش بین‌الملل این جشنواره  را نیز کسب کرد.

«پینوکیو، عامو سردار و ریسلی» پیش از این نیز در جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان موفق به کسب دو تندیس زرین در بخش فیلمنامه، تندیس زرین  در بخش بهترین فیلم و تندیس زرین  در بخش بهترین دستاوردهای فنی شده بود.

سید رضا صافی از فیلمسازان مطرح کشور است که تا کنون جوایز متعدد  ملی و بین‌المللی وساخت چند سریال تلوزیونی، فیلم بلند سینمایی و فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد.

 فیلم «پینوکیو، عامو سردار و ریسلی» قصه همایون پسر نوجوان دلواری‌ست که به عشق تصاحب جایزۀ برتر خاطره‌نویسی، عزم خود را برای تحقیق پیرامون شخصیت شهید رئیسعلی دلواری جزم می‌کند. تحقیق تاریخیِ همایون، ما و او را به دنیای شاد، پر حادثه و فانتزی این فیلم می‌برد…

عوامل این فیلم  عبارتند از: نویسندگان: سید رضا صافی، مریم رنجبر، کارگردان و تدوینگر: سید رضا صافی، تهیه‌کننده: ناصر عنصری، مدیر فیلمبرداری: سید رضا مهیمنیان پور، صدابردار: مسیح سراج، صداگذار: آرش قاسمی، جلوه های ویژه: جواد رمضانی، مدیر تولید: مریم رنجبر، عکاس: کیوان نامی. بازیگران این فیلم عبارتند از حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، اصغر جوادی، وحیده حسینی، مهرنوش ذوالفقاری، احمد قربانی، گلسا مؤتمن، محمدحسین غریبی، علی نیکفر، جعفر بهبهانی، علیرضا میرشکاری، عباس بارونی.

«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *