جستجو

سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، اکران فیلم‌های راه‌یافته در بخش ملی و بین‌الملل خود را در دو بخش آنلاین و حضوری، از 1 بهمن‌ماه آغاز می‌کند.

به‌گزارش ستاد خبری سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، برگزاری این دوره از جشنواره که به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از پاندمی ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، متوقف شده بود، از چهار‌شنبه 1 بهمن‌ماه 99 با اکران فیلم‌های کوتاه راه‌یافته در بخش ملی و بین‌الملل، در پردیس سینمایی ایران مال، از سر گرفته می‌شود و تا 6 بهمن‌ماه ادامه می‌یابد.

لازم به ذکر است آثار راه‌یافته به جشنواره سی‌و‌هفتم در دو بخش “آنلاین” که شامل بخشی از فیلم‌های کوتاه با اعلام تمایل و رضایت صاحبان این آثار و بخش “حضوری” شامل تمامی آثار راه‌یافته، با 25 درصد ظرفیت سالن‌ها و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های حفظ سلامتی اکران خواهند شد.

گفتنی‌است سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در تاریخ 7 آبان‌ماه به‌دلیل تعطیلی سینماها، با برگزاری نشست‌های تخصصی به‌صورت آنلاین، آغاز به‌کار کرد و تا 17 آبان‌ماه ادامه داشت.

بخش اکران جشنواره سی‌و‌هفتم از 1 تا 5 بهمن‌ماه 99 برگزار می‌شود و 6 بهمن‌ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *