جستجو

مدیر بین الملل نهمین جشنواره فیلم وارش از ارسال ۶۰۰ فیلم خارجی در مدت زمان ۳۰ روز از زمان انتشار فراخوان این جشنواره خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از  روابط عمومی نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش، الهه نوبخت مدیر بخش بین الملل نهمین جشنواره اظهار کرد: محور اصلی نهمین جشنواره فیلم وارش در بخش بین الملل، میراث مشترک کشورهای حوزه دریای کاسپین و کشورهای فارسی زبان است و در این بخش میزبان فیلم هایی با شاخص فرهنگی، رفتاری، گفتاری و زیستی مشترک هستیم.

وی افزود: جشنواره فیلم وارش به سمت و سوی جریانسازی و ایجاد دغدغه برای فیلمسازان حرکت و بستری برای ایجاد فضاهای مشترک رفتاری، بومی، شیوه زندگی و بهره برداری از این طبیعت مشترک ایجاد می کند.

نوبخت عنوان کرد: تولید فیلم هایی با موضوع میراث مشترک می تواند به آشنایی بیشتر مخاطبان با فرهنگ کشورهای حوزه دریای کاسپین و کشورهای فارسی زبان آشنا کند.

وی درباره اطلاع رسانی به فیلمسازان کشورهای مختلف یادآور شد: فراخوان این دوره از جشنواره برای کمپانی های بین المللی فعال ارسال و از فیلمسازان منطقه برای حضور در این رویداد دعوت کرده ایم.

مدیر بخش بین الملل نهمین جشنواره بین الملل فیلم وارش گفت: در مدت کوتاهی که فراخوان جشنواره در اختیار کمپانی های بین المللی قرار گرفته است، بیش از ۶۰۰ اثر خارجی برای حضور در جشنواره وارش ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود تا پایان مهلت ارسال آثار، شاهد استقبال قابل توجهی از سوی فیلمسازان باشیم.

فراخوان نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش اول آذر منتشر شده و علاقه مندان  تا ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ مهلت دارند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش به دبیری مهدی قربانپور اردیبهشت سال ۹۸ در استان مازندران برگزار می شود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *