جستجو

دومین روز از پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان_بینالود با اکران ۳۰فیلم کوتاه، ۳ کارگاه و یک اردوی عکاسی همراه بود.
به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در دومین روز از پنجاه و پنجمین جشنواره سینمای جوان بینالود “مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام” ۳۰ فیلم کوتاه بخش مسابقه این جشنواره در ۵ سانس به نمایش درآمدند.
برپایه این گزارش، فیلم های “گورمردها”، “گرده خیال”، “سبز”، “خشت اول”، “چرخ فلک” و “قرمز” در سانس اول؛ فیلم های “حذف همه تشریفات یک مراسم ساده”، “همسایه های رودخانه”، “گلجک”، “دختر تاریکی”، “و نغمه ریز” و “برگ ها آهسته می ریزند” در سانس دوم؛ فیلم های “آخر بازی”، “پست “۱۳، “بی “۲، “آب”، “دویدن در اتاق در بسته”، “فالش” در سانس سوم؛ “سرباز” و “شعبده باز”، “پسرم”، “تمام”، “پسرک”، “اول پاییز”، “گل و یخ” در چهارمین سانس و فیلم های “آغی”، “من هم میمیرم اما”، “ما می توانیم”، “درخت”، “گذرگاه مرزی”، “مردها برابرترند” در سانس آخر به نمایش درآمدند.
در این روز، کارگاه آشنایی با ادوات و تجهیزات جدید نوپردازی، کارگاه عکاسی باحضور افشین بختیار وکارگاه فیلم نامه نویسی اقتباسی با حضور علی اکبر قاضی نظام نیز برگزارشد.
اردوی عکاسی معماری از دیگر برنامه های این رویداد مهم فرهنگی بود که با حضور افشین بختیار و جمعی از عکاسان حاضر در جشنواره در بقعه هارونیه به انجام رسید.

همچنین درپایان روز دوم جشنواره، مدیران دفاتر طی نشستی با مدیرعامل انجمن سینمای جوانان به بحث و گفتگو نشستند.
پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان ایران بینالود ” مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام ” دوم تا چهارم بهمن ماه در سینما شهید اصغرزاده مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) واقع در پارک ملت مشهد برگزار می شود.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *