جستجو

 

جواد انصاری رییس و حبیب فتحی عضو شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن بازدید از انجمن سینمای جوانان اردبیل با اعضا، هنرجویان ، هنرمندان و استادان این دفتر دیدار کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این بازدید ابتدا میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل با ارائه گزارشی از عملکرد این دفتر و درخشش فیلم‌سازان و عکاسان در سطح ملی و بین‌المللی با اشاره به اینکه هنرمندان حوزه سینما همیشه به عنوان سربازان فرهنگی به تعهد و وظایف خود عمل کرده‌اند، خواستار تخصیص بودجه فرهنگی برای حمایت از هنرمندان حوزه سینما و عکاسی شد. در ادامه جواد انصاری رییس شورای اسلامی شهر اردبیل با ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی سینماگران استان عنوان کرد: هنرمندان به عنوان سفیران فرهنگی وظیفه خطیری بر عهده دارند و با افتخار آفرینی در سطح ملی و بین‌المللی نقش‌آفرینی می‌کنند.
وی همچنین از اختصاص بودجه‌ای مدون برای شهرداری‌ها در سطح کشور خبر داده و افزود: به دنبال مباحث مطرح شده در جلسه‌ای که قبلا با مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل در شورای شهر برگزار شد، در سال ۱۴۰۲ سعی بر این خواهد بود که با تخصیص ردیف و بودجه در خور شان انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از طریق شورای شهر ، از هنرمندان رشته‌های مختلف از جمله سینما و عکاسی بیشترین حمایت صورت گیرد.

در ادامه تعدادی از هنرمندان به برخی مشکلات از جمله بودجه استانی، تجهیزات مناسب و لزوم تشویق و قدردانی از فیلمسازان موفق، خواستار حمایت مسئولان از هنرمندان شدند.
سپس حبیب فتحی عضو شورای اسلامی شهر و تهیه کننده تلویزیون با اشاره به سابقه همکاری‌اش با هنرمندان حوزه سینمای استان از اعضای انجمن خواست تا با ارائه طرح‌های خود و تولید ویدئوهای یک دقیقه‌ای با موضوع فرهنگ شهروندی ضمن برخورداری از حمایت‌های مادی، شهرداری و شورای شهر را در زمینه فرهنگ‌سازی برای ساخت شهری خوب و زیبا یاری رسانند.
فتحی با اشاره به برگزاری جشنواره شورابیل توسط انجمن سینمای جوانان اردبیل با حمایت و همکاری شهرداری، شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در سال‌های گذشته به تداوم آن تاکید کرد.
عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: شهرداری و شورای شهر طبق قولی که قبلا در حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شده، حاضر به واگذاری زمین مناسب با کاربری فرهنگی و صدور پروانه ساخت به انجمن سینمای جوانان است اما تامین مصالح و ساخت آن را باید متولیان امر فرهنگ و هنر بر عهده بگیرند.

در پایان جلسه گواهینامه پایان دوره آموزشی اولین گروه فارغ التحصیلان دوره فیلم‌سازی تعاملی این دفتر به آن‌ها اعطا شد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *