جستجو

عکسی از  بهرام بیات  از عکاسان انجمن سینمای جوانان زنجان به جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور راه یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایرن، بیست و هفتمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در مرحله کارگاهی  خود میزبان ۱۸ نفر در بخش عکاسی است که نام  بهرام بیات  در این بین دیده می‌شود.

گفتنی است در بیست و هفتمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور 1034 هنرمند  در تمام رشته‌های  جشنواره 6752 اثر  خود را برای حضور در بخش کارگاه‌های به دبیرخانه این جشنواره  ارسال کرده‌اند که در  نهایت  149 نفر به مرحله کارگاهی راه یافتند

لازم به ذکر است بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، 149 نفر در 10 رشته هنرهای تجسمی در مرحله نهایی برای حضور در کارگاه‌های این دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد،پذیرفته شدند . در این دوره از جشنواره 15 نفر در بخش ارتباطات تصویری (پوستر)،17 هنرمند در قسمت تصویر سازی ،15 نفر در بخش خوشنویسی (نستعلیق) ، 18 نفر در بخش طراحی ، ۱۸ نفر در قسمت عکاسی ،11 هنرمند در رشته کاریکاتور(کارتون) ،14 نفر مجسمه،23 نفر در بخش نقاشی ،12 نفر نگارگری و 6 نفر در رشته هنرهای جدید انتخاب شدند .

لازم به ذکر است، بهرام بیات در بیست و ششمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان، جزو ۹ برگزیده نهایی هنرهای تجسمی ایران بود که نشان اول و برتر این جشنواره را در بخش عکاسی کسب نمود.

بیست و هفتمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان از 23 شهریور به‌صورت آنلاین کار خود را آغاز کرده است.

 

همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...
«زنان لَجمن» در لیست مسابقه جشنو...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *