جستجو

 

 

آیین دیدار مجموعه فیلم‌های کوتاه منتخب هنروتجربه با عنوان «هفت» باحضور عوامل فیلم، اهالی رسانه و برخی از هنرمندان در موزه سینما برگزار شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به‌نقل از سایت هنروتجربه، آیین دیدار مجموعه فیلم‌های کوتاه با عنوان «هفت» در حالی در سالن سینماتوگراف موزه سینما برگزار شد که اکران افتتاحیه این آثار از سوی فیلم‌سازان این مجموعه به زنده یاد علی انصاریان تقدیم شد.

در این مراسم علی تصدیقی کارگردان «تردید»، مهدی برجیان کارگردان «سکون»، محسن نجفی مهری کارگردان «سقف کاذب»، امیرمهدی صادقی و مریم حیدری کارگردانان «قوها سوار بر بادند» و شهرام مسلخی کارگردان «قطعه ۸۵» حضور داشتند. علی جوان کارگردان «قفل» و فریار حسینی کارگردان «لگو» که خارج از کشور هستند نتوانستند در مراسم آیین دیدار فیلم‌شان در کنار پنج فیلم‌ساز حاضر شوند.

در ابتدای مراسم محسن نجفی مهری از سایر فیلم‌سازان دعوت کرد تا روی صحنه بیایند سپس پوستر مجموعه فیلم کوتاه «هفت» به محمد انصاریان، برادر زنده یاد علی انصاریان که در فیلم کوتاه «قفل» ساخته علی جوان بازی کرده، تقدیم شد.

وی در ادامه از کارگردان‌های مجموعه فیلم‌های «هفت» و همچنین از محمد انصاریان دعوت کرد که روی صحنه حاضر شوند و اعلام کرد: به رسم یادبود از طرف کارگردان‌های «هفت»، پوستر جدید فیلم‌های «هفت» تقدیم خانواده زنده‌یاد علی انصاریان می‌شود.

نجفی مهری با بیان اینکه علی انصاریان در فیلم کوتاه «قفل» ایفای نقش داشت، گفت: آن زمانی که علی انصاریان متوجه شد بسته‌ای از فیلم‌های کوتاه قرار است اکران شود خیلی استقبال کرد و اتفاقا صدای او وجود دارد که ابراز تمایل برای کمک کرده بود. من مطمئن هستم که اگر در قید حیات بود حتما اولین نفر در این مراسم حضور داشت همچنان که همین الان نیز حضورش را حس می‌کنیم.

جعفر صانعی‌مقدم؛ مدیرعامل موسسه هنروتجربه، مرجان اشرفی‌زاده، علیرضا امینی، شبنم فرشادجو، علیرضا استادی و… از جمله هنرمندان حاضر درآیین دیدار مجموعه فیلم‌های کوتاه «هفت» بودند.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *