جستجو
مدیرکل ارشاد اسلامی استان همدان تأکید کرد:

مدیرکل ارشاد اسلامی استان همدان از اردوی منطقه‌ای فیلم‌سازی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در اولین روز از دومین اردوی منطقه‌ای فیلم‌سازی «ایده تا تولید» که در استان همدان برگزار می‌شود، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در جمع عوامل اجرایی این رویداد حاضر شد و در جریان شرایط برگزاری اردو قرار گرفت.

در جریان این بازدید، حبیب‌الله‌ حیدری مدیر انجمن سینمای جوانان استان همدان ضمن خوش‌آمدگویی به مسعود ویژه، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،  داود ابوترابی، معاون اداری و مالی و سیدمحمد جوادی معاون هنری سینمایی این اداره کل، از حمایت‌های این سازمان قدردانی کرد و گفت: خروجی این اردو شامل سه فیلم مستقل است که در ادامه نیاز به حمایت‌های بیشتری از اداره ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان ایران دارند.

وی تاکید کرد: در این مجموعه تمام تلاش ما این است که در چهارچوب‌ها قدم برداریم.

همچنین عالیه هاشمی مدیر آموزش انجمن سینمای جوانان ایران، از حضور سه فیلم‌ساز همدانی در این سه کارگاه خبر داد و افزود: این کارگاه‌‌ها استاد محور هستند و جنبه آموزشی،تولیدی دارند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان از روند برگزاری کارگاه‌ها بازدید کرد و در دیدارهایی جداگانه، ضمن خوش‌آمدگویی به شهرام مکری، علی ‌ملاقلی‌پور، داریوش غریب‌زاده و فیلم‌سازان سایر استان‌ها عنوان کرد: مایه افتخار است که میزبان شما هستیم و امیدواریم اتفاقات خوبی در همدان در کنار شما عزیزان رقم بخورد.

دومین اردوی منطقه‌ای فیلم‌سازی «ایده تا تولید» 1 تا 7 مردادماه ۱۴۰۱ به‌ میزبانی انجمن سینمای جوانان همدان در حال برگزاری است..

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *