جستجو
احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفتک امیدواریم این رویداد به عنوان یک رویداد تثبیت شده به میزبانی یزد هر ساله برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوان ایران، شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد- ایساتیس با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره و راهیابی فیلم های منتخب به جشنواره کشوری فیلم کوتاه تهران به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره جمعه هفتم بهمن ماه با حضور حبیب ایل‌بیگی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی آذر پندار، مدیر عامل انجمن سینمای جوان، مهران فاطمی، استاندار یزد و جمعی از دیگر مسئولان در سالن شهید آوینی شهرداری یزد برگزار شد.

احسان عابدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این مراسم با بیان این که در یزد رویداد سینمایی خاصی نداریم، ابراز امیدواری کرد که این رویداد به عنوان یک رویداد تثبیت شده به میزبانی یزد هر ساله برگزار شود.

این مسئول با اشاره به جریان القائی دشمن در جریانات اخیر برای تهدید هنرمندان و تعطیلی عرصه فرهنگ و هنر، این اقدامات را ظلمی در حق هنرمندان کشورمان خواند.

عابدی در ادامه گفت: خوشبختانه در همین مدت شاهد برگزاری چهار جشنواره هنری به میزبانی یزد با حضور انبوه هنرمندان از سراسر کشور بوده و امیدواریم این فضای یخ زده القا شده به فرهنگ و هنر کشور را گرمابخش باشیم.

شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد – ایساتیس، 4 لغایت 7 بهمن‌ماه 1401 در شهر جهانی زد برگزار شد.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *