جستجو

آئین آغاز دوره فیلم‌سازی سال ۹۶ با حضور اساتید و هنرجویان جدید در کتابخانه استاد احمد آرام بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، درمراسم آغاز دوره جدید فیلم‌سازی دفتر بوشهر، عبدالرحمن برزگر مدیر انجمن سینمای جوانان این استان ضمن خوش‌آمدگویی عنوان کرد: ابتدا از معاونت فرهنگی و آموزشی انجمن تشکر می‌کنم که با دقت و پژوهش، برنامه‌ریزی آموزشی را انجام دادند و به موقع مجوز دوره را صادر کردند. وی ادامه داد: دوره فیلم‌سازی سال ۹۶ با تأکید بر کارگاه و محوریت اجرایی بودن پروژه فیلم‌سازی برگزارمی‌شود، لذا از اساتید خواسته شده که کار کلاسی را در دستورکار آموزش قرار دهند و طرح دروس را که در سه گام تدوین شده با حساسیت بیشتری دنبال کنند.

برزگر با اشاره به اساتید برجسته این دوره آموزشی خطاب به هنرجویان گفت: کتاب خواندن و پژوهش را فراموش نکنید؛ هم‌آوایی و با هم بودن در محفل فرهنگی انجمن شرط یاد گیری است، پس از حضور هم‌دیگر در انجمن لذت ببرید.

در ادامه نصیر درویشوند مدیر آموزشی دوره نیز طی سخنانی گفت: در این دوره مبنای آموزشی بر کارگاه گذاشته شده است و از همه شما درخواست می‌کنیم که با کلاس همگام باشید و حضور به موقع در کلاس‌ها را فراموش نکنید.

در پایان این مراسم از فیلم‌های لایو به کارگردانی مهدی تنگستانی و خیلی دور؛ خیلی نزدیک به کارگردانی حنیف موسوی رونمایی شد واین دوکارگردان پیرامون تولید فیلم‌هایشان سخنانی ایراد کردند.

 

 

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *