جستجو

دوره آموزش فیلم‌سازی سال ۹۸-٩۷ انجمن سینمای جوان زنجان با حضور ۲۰ هنرجوی دوره جدید دیروز در انجمن سینمای جوان زنجان  واقع در فرهنگسرای امام خمینی(ره) آغاز به‌کار کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، لیلا بیگلی، سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان در خصوص این دوره آموزشی گفت: این دوره آموزشی شامل دروس آشنایی با سینما، کارگاه تجربه اول، عکاسی، کارگاه ایده تا فیلمنامه، کارگردانی، فیلمبرداری، نشست فیلم کوتاه و گفتگو، تدوین، صدا، کارگاه تدوین و صداگذاری، کارگاه فیلم‌سازی مستند، کارگاه فیلم‌سازی داستانی، کارگاه فیلم‌سازی تجربه‌گرا و پروژه پایانی است.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، وی مدت زمان این دوره را ۳۰ هفته اعلام کرد و افزود: هنرآموزان در مجموع ۳۵۴ ساعت آموزش خواهد دید.

وی یکی از ویژگی‌های این دوره را کارگاه محور بودن آن دانست و افزود: همه این دورس در سه گام تقسیم‌بندی شده‌ و هنرجویان حاضر در این دوره آموزشی پس از موفقیت در مصاحبه ورودی، مجوز حضور در این دوره آموزش فیلم‌سازی را دریافت کرده‌اند.

بیگلی معیار انتخاب مدرسان دروس را بر اساس توانایی‌های علمی و عملی آنان اعلام کرده و ادامه داد: مدرسان باید در زمینه شناخت سینما و همچنین ساخت فیلم‌های موفق در حوزه فیلم کوتاه با تجربه باشند. همچنین سابقه تدریس در عرصه سینما در رشته‌های فیلمبرداری و تدوین و صدا داشته و با تایید شورای آموزش ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران انتخاب شوند.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *