جستجو

رییس کمیسیون فرهنگی  شورای اسلامی کرج، در مراسم آغاز دوره‌های پاییزی فیلمسازی انجمن سینمای جوان کرج، خواستار جدی‌تر شدن فضای سینمایی و فرهنگی در سطح کرج توسط انجمن سینمای جوانان کرج و شورای شهر شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جشن ورودی دوره جدید فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر کرج چهارشنبه (سوم آذر ماه) ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محل انجمن سینمای جوانان استان البرز برگزار شد.

این مراسم با حضور صادق باغستانی رییس کمیسیون  فرهنگی  شورای اسلامی شهر کرج ،اساتید دفتر، فیلمسازان اسبق و هنرجویان دوره جدید به مناسبت آغاز دوره جدید فیلمسازی در محل این دفتر برگزار شد.

در ابتدای مراسم، محمد حسین عابدی (مدیردفترکرج) ضمن خیر مقدم به مهمانان، هنرجویان دوره جدید و اساتید دفتر، خواستار حمایت‌های بیشتر باغستانی و شورای شهر برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن تعاملات فرهنگی در سطح استان و کرج شد و از حمایت‌های کمیسیون فرهنگی شورای شهر نیز قدردانی کرد.

باغستانی نیز با ابراز خوشحالی از حضور در جمع  هنرجویان دوره جدید فیلمسازی و علاقمندان سینما، خواستار جدی‌تر شدن فضای سینمایی و فرهنگی در سطح کرج توسط انجمن سینمای جوانان کرج و شورای شهر شد.

در ادامه از دو فیلمساز اسبق دفتر امید شمس و پوریا پیشوایی کارگردانان فیلم داستانی “گذر” که در سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران موفق به نامزدی در سه رشته و دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره در بخش ایمان و امید شده بودند  تقدیر به عمل آمد.

 در پایان، اساتید دفتر از جمله مجید مصباح از اساتید صدا ، ضمن گفتگو با هنرجویان دوره جدید با تاکید بر اهمیت صدا در سینما خواستار جدی گرفتن آموزش سینما در انجمن شد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *