جستجو

 

ثبت‌نام کارگاه‌های آنلاین سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس»، کارگاه‌های تخصصی این رویداد هنری در دو بخش مقدماتی و پیشرفته در رشته‌های بازیگری، فیلمسازی، فیلم‌نامه‌نویسی، فیلمسازی مستند و از ایده تا تولید فیلم کوتاه برنامه‌ریزی شده‌است.

بهروز افخمی، فرهاد توحیدی، مهتاب نصیرپور، مهرداد اسکویی، بیژن کیا و مسعود احمدی از جمله اساتیدی هستند که در این کارگاه‌های تخصصی آنلاین حضور دارند.

متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تخصصی آنلاین سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» می‌توانند از امروز (یکشنبه، ۲۴ فروردین۹۹) به پایگاه‌های اینترنتی جشنواره به نشانی www.toloofilm.com و www.rasanama.com مراجعه کرده و ضمن اطلاع از جزئیات، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کنند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و ضرورت در خانه ماندن، همه فرآیند‌ها و مراحل این رویداد فرهنگی بصورت دیجیتال و در بستر سایت جشنواره انجام خواهد شد و شرکت در کارگاه‌های آموزشی نیز برای علاقه‌مندان به صورت کاملا رایگان است.

یکی از اهداف این رویداد هنری گسترش دانش فیلم‌سازی، به‌روزرسانی استعدادهای هنری و فراهم کردن فرصتی برای انتقال تجربیات اساتید است.

سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» به دبیری حمید‌رضا عوض‌دخت اردیبهشت ۹۹ برگزار می‌شود.

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *