جستجو

 

دبیرخانه‌ی اولین همایش بین‌المللی فیلم کوتاه اعلام کرد که امسال این همایش برای نخستین بار در حاشیه سی و سومین دوره‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار خواهد شد و بر اساس فراخوان اعلام شده از اوائل شهریور ماه دریافت چکیده مقالات آغاز و تا ۱۰ مهر ماه حدود ۵۰ مقاله‌ی کامل در دبیرخانه‌ی‌ همایش ثبت شد. در حال حاضر پس از پالایش اولیه‌، نزدیک به ۳۰ مقاله‌ از میان آثار ارسال شده برای شرکت در همایش به زودی مورد داوری قرار خواهند گرفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از دبیرخانه این همایش، کمیته‌ی علمی همایش با حضور جمعی از فرهیختگان حوزه‌ی سینما تشکیل جلسه داده و ارزیابی مقالات ارسال شده‌ را برای انتخاب نهایی و ارائه در صحن همایش از دوشنبه ۲۵ مهر در دستور کار خود قرار داده است.

همایش بین‌المللی فیلم کوتاه ۱۸ و ۱۹ آبان ماه سال جاری، با هدف فراهم آوردن شرایط دسترسی به تولید دانش مکتوب در رابطه با هنر سینما (فیلم کوتاه) در پردیس چارسو برگزار می‌شود و از تمامی دست‌اندرکاران این عرصه (استادان دانشگاه، اندیشمندان، فیلمسازان، پژوهشگران، دانشجویان و …) برای شرکت و حمایت از این رویداد دعوت به عمل می‌آورد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *