جستجو
فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه؛

 

فیلم‌های کوتاه «یک حلقه معمولی»، «ساعت بازدید»، «گرگ» و «لِبِر کروموزوم 17» در یازدهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

 

به‌گزارش روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، یازدهمین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه 3 مردادماه، با نمایش 4 فیلم کوتاه، برگزار می‌شود.

 

در یازدهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌کوتاه «یک حلقه معمولی» به‌نویسندگی و کارگردانی نوا رضوانی، «ساعت بازدید» به‌نویسندگی و کارگردانی وحید صداقت، «گرگ» به‌نویسندگی و کارگردانی بهروز شمشیری و «لِبِر کروموزوم 17» به‌کارگردانی شروینه دیدَنده به نمایش درخواهند آمد.

 

در این رویداد علیرضا کاوه، به‌عنوان کارشناس ویژه جلسه یازدهم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفت‌و‌گو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار خواهد داد. اجرای این برنامه را محیا ساعدی بر عهده دارد.

 

فیلم کوتاه «یک‌حلقه معمولی» به‌‌نویسندگی وکارگردانی نوا رضوانی در ژانر «ملودرام»، به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمایی جوانان ایران و نوا رضوانی ساخته شده است. سونیا سنجری نقش اصلی را در این اثر ایفا می‌کند.

وحید صداقت «ساعت بازدید» را در ژانر «درام» نویسندگی و کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی این اثر را نیز بر عهده داشته است. چهره‌های شاخصی همچون بابک کریمی و بانیپال شومون در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

«گرگ» به‌نویسندگی و کارگردانی بهروز شمشیری، اثری در ژانر «درام اجتماعی»، به‌تهیه‌کنندگی جواد ارجمند تولید شده است.

کارگردانی «لِبِر کروموزوم 17» را نیز شروینه دیدَنده در ژانر «درام اجتماعی» برعهده داشته و این اثر به‌نویسندگی مشترک شروینه دیدَنده و مهرپویا خوانساریان و تهیه‌کنندگی مشترک شروینه دیدَنده و حسین کلهر ساخته شده است.

یازدهمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ 3 مردادماه ساعت 15 در پردیس سینمایی چارسو، سالن شماره 6 برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *