جستجو

در نخستین جشنواره فیلم کوتاه شهروندی سقز فیلم از خرید شما متشکریم ساخته سعید نجاتی و محصول دفتر انجمن سینمای جوانان قم موفق یه کسب جایزه دوم  این جشنواره شد.

به گزارش روابط عمومی  انجمن سینمای جوانان ایران، در آئین اختتامیه این برنامه که با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، هیات داوران جشنواره متشکل از آزاد آرمی، ایوب گلکار و امیر غلامی در بخش فیلم های برتر، جایزه اول را به فیلم ‘خیابان ها به روایت دیگر’ اثر مقداد حسن نژاد اهدا کردند.
هیات داوران همچنین، جایزه دوم را به سعید نجاتی برای فیلم ‘ از خرید شما متشکریم ‘ و جایزه سوم را به امید نیک رو برای فیلم ‘ تاکسی’ اهدا کردند.
همچنین در بخش آیتم های برنده، مقام اول به فیلم ‘چهار راه تکراری’ از علی جلیلی رسید، مقام دوم به صورت مشترک توسط ارسلان امینی با اثر ‘راهین’ و آذر منصوری با فیلم ‘ایستگاه’ کسب شد و حامد جوشنی با اثر ‘شاری من مالی من’ مقام سوم را کسب کرد .
در این جشنواره، مهناز همتیان با اثر ‘قضاوت’ مقام اول بخش طرح فیلم نامه را کسب کرد و ئاکو زندکریمی با فیلم ‘دایره’ و محمدرضا میناپور با اثر ‘ترافیک’ به ترتیب مقام دوم و سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

اولین جشنواره فیلم کوتاه شهروند در سقز به منظور شناسایی آثار سینمایی، فیلم کوتاه، پویا نمایی و آیتم با مضمون های فرهنگ شهرنشینی، روابط اجتماعی و کرامت انسانی و اخلاقی در بستر شهر، جلب مشارکت فعالان فرهنگی و هنری در تولید آثار فاخر و مناسب جهت ارتقای فرهنگ شهروندی و شهرنشینی حول محورهای رعایت حقوق شهروندی، فرهنگ آپارتمان نشینی، حمل و نقل عمومی، پاکیزه نگه داشتن شهر، مسائل مربوط به راهنمایی و رانندگی، احترام به حقوق دیگران و موضوعاتی دیگر توسط شورای شهر و شهرداری با همکاری هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن فیلم برگزار شد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *