جستجو

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ۴۶۳ اثر از ۱۱۸ هنرمند در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس به دبیرخانه هفدهمین جشنواره فیلم و عکس قزوین رسیده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران ، امیر ملاحسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد آثار، ۵۹ عنوان فیلم، ۳۷ عنوان فیلمنامه و ۳۶۷ قطعه عکس ارسال شده است.

وی اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان و معرفی آثار برتر در زمینه‌های فیلم، فیلمنامه و عکس و ایجاد انگیزه برای تولید آثار فاخر در میان هنرمندان برگزار شده است.

ملاحسنی تصریح کرد: با توجه به همه گیری بیماری کرونا در دو سال گذشته، تعداد آثار رسیده، رشد قابل توجهی نسبت به دوره قبل داشته است.

این مسوول با بیان اینکه جشنواره امسال به نمایش آثار کوتاه که از سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۰ تولید شده‌اند، اختصاص یافته است، افزود: هفدهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه قزوین با بخش‌های فیلم کوتاه شامل داستانی، مستند، پویانمایی، تجربی و فیلمنامه از ۲۵ تا ۲۹ دیماه در استان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: آثار راه یافته به بخش مسابقه هفدهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه قزوین توسط هیات داوران متشکل از مازیار معاونی، ابوالفضل سروش مهر و سعید عاشقی داوری می‌شود.

ملاحسنی افزود: در بخش فیلمنامه نیز حسن لطفی، سمیه زاجکانی و مجید آسودگان و در بخش عکس مسعود امیرلویی، حسین رحمانی و جعفر نصیری شهرکی داوری این جشنواره را برعهده دارند.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در بخش‌های جانبی این جشنواره نیز نشست‌های تخصصی با موضوع فیلمنامه، فیلم کوتاه و فلسفه عکاسی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این آثار هم اکنون در مرحله داوری قرار داشته و با پایان یافتن کار داوری، اختتامیه جشنواره، ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۰ در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *