جستجو
مدیر کانون دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران در گفتگو با صبا:

 

سعید نجاتی از اهداف کانون دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران صحبت کرد.

 

به گزارش ستاد خبری سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نقل از صبا، سعید نجاتی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره انتصاب خود به عنوان مدیر کانون دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران که ۲۸ مهرماه در همایش دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران اعلام شد، اظهار کرد: خوشحالم از اینکه پس از سال‌ها انجمن سینمای جوانان ایران تصمیم گرفت زیرمجموعه‌ای را با عنوان کانون دانش آموختگان راه‌اندازی کند زیرا جای خالی این مجموعه همیشه در سینمای ایران احساس می‌شد.

او ادامه داد: «کانون دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران یک خانواده ۲۵۰ هزار نفری است» این شعار ما برای کانون دانش آموختگان است، البته فکر می‌کنم تعدادمان بیشتر از این عددها باشد و برای انجمن باعث افتخار است که این تعداد دانش آموخته در کشور وجود دارد.

کارگردان «باران آهسته می‌بارد» مطرح کرد: برگزاری همایش دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران در جشنواره فیلم کوتاه تهران برای من جذاب بود زیرا همه‌ سینماداران و سینماگران، از مشاور وزیر گرفته تا عوامل سینمای ایران و بسیاری از مدیران و افرادی که در راس امور به مردم خدمت می‌کنند، همه از اعضای انجمن سینمای جوانان ایران بودند و این نکته نشان می‌دهد انجمن سینمای جوانان ایران راه خود را درست رفته است.

مدیر کانون دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران از اهداف کوتاه مدت و بلند مدت‌ و تشکیل جامعه آماری درست خبر داد و گفت: ما باید جامعه آماری درستی داشته باشیم تا بدانیم با چند نفر طرف هستیم و نسبت به ظرفیت موجود و تعداد دانش آموختگان اقدام به برنامه‌ریزی دقیق کنیم. قرار است کانون خدماتی را ارائه کند که نیاز اصلی و مهم دانش آموختگان است و در این راستا ما در تلاشیم با همه ارگان‌ها از جمله سینماها و مکان‌های تفریحی و ورزشی هماهنگی های لازم را انجام دهیم.

او افزود: امروز از سوی مهدی آذرپندار دیبر جشنواره فیلم کوتاه تهران نکته‌ای مطرح شد که گویا با صندوق اعتباری هنر صحبت شده است تا فارغ‌التحصیلان انجمن سینمای جوانان ایران با نامه انجمن به صندوق معرفی شوند و برای بیمه اقدام کنند. این اتفاق خوبی‌ست زیرا قطعا بیمه یکی از مهمترین اجزا برای دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران است.

نجاتی در پایان با اشاره به اهمیت پوشش دانش آموختگان خاطرنشان کرد: پیشبینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از ۲۰ هزار نفر از دانش آموختگان را تحت پوشش قرار دهیم و من در تلاشم تا این رقم افزایش پیدا کند.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *