جستجو

مهمان ویژه سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران و رئیس بخش بین الملل بنیاد فیلم فنلاند گفت: از سبک فیلم های ایرانی خوشم آمد و به نظرم شاعرانه بود و نحوه گذر زمان فیلم ها به آرامی است و به تدریج به لحظات اوج نزدیک می شود.

به گزارش ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، یانا پوسکالا مهمان ویژه بخش بین الملل سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران و رئیس بخش بین الملل بنیاد فیلم فنلاند درباره میزان شناخت خود از فیلم ها و فیلمسازان کوتاه ایرانی گفت: من در جلسات پیچینگ شرکت کردم و با توجه به فیلم ها و عکس هایی که از سبک فیلم های ایرانی دیدم خوشم آمد و به نظرم شاعرانه بود و نحوه گذر زمان فیلم ها به آرامی است و به تدریج به لحظات اوج نزدیک می شود.
مسئول ارتقای بین المللی و پروژه های فرهنگی فیلم های بلند داستانی ادامه داد: من اینجا بودم که تمام این وجوه را در فیلم های ایرانی ببینم و آشنایی پیدا کنم. اینجا پر از جوانان مشتاق ساخت فیلم هستند و خیلی شلوغ و پر رفت و آمد است.
پوسکالا افزود: من اینجا هستم تا اگر توانستم برای سال آینده از کمپانی های دیگر که فنلاندی هستند، کمک بگیرم تا با یکدیگر همکاری مشترک داشته باشیم و این یکی از هدف های اصلی ام برای حضور در ایران است.
رئیس بخش بین الملل فیلم فنلاند درباره شوق جوانان ایرانی نسبت به فیلمسازی گفت: جوانان اینجا خیلی مشتاقند و دوست دارند فیلم هایشان در جشنواره های دیگر شرکت کنند و دنبال پخش کننده یا تولید کننده ای هستند که با آن ها همکاری کند.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *