جستجو

جشنواره‌ها محل تلاقی افکار سلایق و حاصل تفکر و اندیشه جمعی است که در قالب فیلم، عکس، نمایش، داستان، هنرهای تجسمی و … ظهور و بروز می‌یابد و مخاطبین خود را به آموختن و تنقید و استفاده از تجربیات دیگران در زندگی جمعی و فردی فرامی‌خواند .

در کنار این امر با همکاران و هم صنفان یک رشته تعامل ایجاد می‌شود و در راستای این موارد جامعه هدف را به چالش و کنش و واکنش وامی‌دارد که سبب پویایی کنشگران درگیر می‌شود.

شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوانان ایران با اهداف مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی به اجرا درمی‌آید که هنرمندان مرتبط و علاقه‌مندان این رشته از نقاط مختلف کشور عزیزمان را استان اردبیل میزبانی خواهد کرد که امیدواریم این حرکت و اقدام برای استان و شهرستان سبب خیر و برکت باشد و بهره و فایده ان به توسعه منتهی شود.

جا دارد از همه زحمت‌کشان، مسئولین، هنرمندان و از مدیران استانی، شهرستانی ، معاونین، همکاران و کارشناسان استانی و شهرستان، مدیران پل معلق، مسئولین موسسه‌های فرهنگی و هنری و  انجمن سینمای جوانان و مردم شریف و هنردوست  استان و هر شخص و ارگانی که در این راه همیارمان بوده و خواهند بود، متواضعانه سپاسگزاریم .

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *