جستجو

۶ کارگردان  فیلم کوتاه ، هم‌زمان با پایان تور اکران تابستانه فیلم‌های کوتاه  با انتشار یادداشتی استقبال از این رویداد را ستودند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سعیدنجاتی، درناز حاجیها، آرمان خوانساریان، فرنوش صمدی، عاطفه محرابی و علی خوشدونی به مناسبت پایان اکران فیلم‌های کوتاه تابستانه یاداشتی را منتشر کردند. در متن این یادداشت آمده است:

 

سال ۱۳۹۷ از همان ابتدایش با خوش‌یمنی برای اکران فیلم‌های کوتاه همراه بود.

وقتی اخبار مربوط به موفقیت فیلم‌های کوتاهِ اکرانِ نوروزی را در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی می‌شنیدیم، دل‌هایمان غنج می‌رفت که مخاطب از آثار دوستان فیلمسازمان استقبال کرده است.

این استقبال نه فقط برای دوستان ما بلکه برای تمام فیلم‌کوتاهی‌ها خبر خوبی بود.

بعد از پایان اولین پکیج اکران فیلم‌های کوتاه در سینمای هنروتجربه، حالا نوبت ما ۶ فیلمساز رسیده بود که این راه را ادامه دهیم و اکران خوب و پُر باری را با فیلم‌هایمان رقم بزنیم.

سعی کردیم براساس توانایی‌هایمان تقسیم کار کنیم و از دوستانمان کمک بگیریم تا کم و کسری نداشته باشیم. به قول معروف کفش آهنی به پا کردیم و راه افتادیم.

در این مسیر هر کاری که به ذهن‌مان رسید می‌تواند به آشنایی مخاطبان با فیلم کوتاه کمک کند را امتحان کردیم. بعضی از آنها واقعا اثر بخش بود و بعضی اثر کمتری داشت.

و اما پا گذاشتن در این راه و حرکت در آن بدون کمک دوستان و مدیران دلسوزی که در تمام مسیر وقت و بی‌وقت همراه ما بودند امکان‌پذیر نبود.

مدیرانی که متعهدانه سعی داشتند به پویایی و پیشرفت اکران فیلم کوتاه کمک کنند و فارغ از سمت و جایگاهی که داشتند مثل دوستانی صمیمی ما را همراهی کردند.

آقایان امیرحسین‌علم‌الهدی، جعفر صانعی‌مقدم و سیدصادق موسوی از جمله این مدیران بودند که ما صمیمانه دستان پر مهرشان را می‌فشاریم و از همراهی‌شان قدردانی می‌کنیم.

همچنین از دفاتر سینمای جوان در شهرهای مختلف ایران که با مهمان‌نوازی پذیرای ما بودند ممنونیم.

امیدواریم اکران فیلم‌های کوتاه روز به روز موفق‌تر و پُر بارتر از پیش باشد و در این مسیر شاهد رشد و حرکت رو به جلو باشیم.

با تشکر
اعضای خانواده اکران فیلم‌های کوتاه تابستانه(اکران سراسری فیلم‌کوتاه)

 

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *