جستجو

جلسه «آشنایی با عکاسی خیابانی،فتو واک»  با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان در فتوواک ٢٠١٨ و در دو بخش جلسه نقد و بررسی و جلسه پرسش و پاسخ با لیدرهای فتوواک برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در بخش اول این کارگاه که روز یکشنبه ٨ مهرماه با حضور فرامرز عامل بردبار و امیر حاجی عباسی از اساتید عکاسی انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد در سالن همایش های مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) برگزار شد، به اصول اولیه عکاسی شهری و نحوه برقراری ارتباط و تعامل با محیط و افراد جامعه اشاره شدو  در ادامه عکس‌های منتخب سال‌های گذشته این برنامه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 در بخش دوم این کارگاه  با حضور سید علی حسینیان، کامران رحمتیان، حمید سبحانی، صادق ذباح، امیر حاجی عباسی، امین ابراهیمی و رضا حیدری شاهبیدک، لیدرهای فتوواک ۲۰۱۸  به بررسی مسیرهای هفتگانه فتوواک مشهد و آشنایی هرچه بیشتر با شرایط و خصوصیات ویژه هر مسیر مورد بحث قرار گرفت.

لازم به ذکر است که فتوواک یک رویداد عکاسی اجتماعی است که در آن عکاسان با هم در یک مسیر مشخص راه می روند، عکس می‌گیرند و با دیگران به تبادل نظر می پردازند؛ فتوواک یک رقابت یا جشنواره نیست و فقط برنامه‌ای سرگرم‌کننده است که هر سال در روزی به خصوص در تمام دنیا برگزار می‌شود. این برنامه امسال در روز شنبه ۱۴ مهرماه برگزار می‌شود.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *