جستجو

دومین کارگاه‌ یک روزه استاد محور انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی با حضور عادل تبریزی و هادی شیبانی در شهرستان تایباد برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دو کارگاه‌ یک روزه استاد محور انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی، با محوریت دو نشست تخصصی فیلم‌سازی «ساختار و ریتم در تدوین فیلم» و «انتقال تجربه اول» شهرهای فریمان و تایباد برگزار شد.

هادی شیبانی، کارگردان، تدوینگر و دانش‌آموخته آکادمی فیلم آسیا و انجمن سینمای جوانان ایران  که به تازگی به عنوان اولین عضو ایرانی انجمن بین‌المللی تدوینگران فیلم انتخاب شده است، به عنوان استاد نشست تخصصی فیلم‌سازی «ساختار و ریتم در تدوین فیلم» در این کارگاه‌ یک روزه استاد محور حضور داشت.

همچنین عادل تبریزی نویسنده، کارگردان و دانش‌آموخته و مدرس انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان استاد نشست تخصصی «انتقال تجربه اول» همراه علاقه‌مندان به سینمای این شهرستان بود.

کارگاه‌ یک روزه استاد محور انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی در هر دو نشست تخصصی خود، با نمایش فیلم کوتاه همراه بود.

این کارگاه‌ها برای حمایت از هنرجویان و هنردوستان رشته فیلم‌سازی در استان خراسان رضوی به همت انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد و مشابه این کارگاه در هفته‌های آینده برنامه‌ریزی خواهد شد.

حضور در این کارگاه ها برای عموم علاقمندان رایگان بود.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *