جستجو

روز چهارم جشنواره، با حضور وزیر ارشاد و مسئولان سینمایی گرمای بیشتری گرفت.

ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران: روز بارانی جشنواره و سرمای یکباره هوا شکل و شمایل جشنواره را کمی متفاوت تر کرده بود. هر گوشه ای که سقفی وجود داشت، عده ای زیر آن پناه گرفته بودند و با یکدیگر و گپ های سینمایی شان را آنجا انجام می دادند.
امروز جشنواره رنگ و بوی ادبیات هم گرفت. جشن اختتامیه بخش جنبی کتاب و سینما امروز با حضور نویسندگان و اهالی ادب و کتاب در سالن شماره یک جشنواره برگزار شد و کتاب های منتشر شده توسط انجمن سینمای جوان هم در این مراسم در معرض دید قرار گرفت. البته هیجان معرفی برگزیدگان این بخش هم کم نبود و فیلم سازانی در میان جشنواره بودند که از گرفتن جایزه هایشان خرسند بودند.
حضور وزیر ارشاد در فضای جشنواره، شور و شوقی به جشنواره داد. او از فضاهای مختلف جشنواره بازدید کرد و از نزدیک دغدغه ها و خواسته های مخاطبان را شنید.
امروز رویداد پیچینگ جشنواره هم برگزار شدو افرادی که طرح هایشان در این بخش پذیرفته شده بود به دفاع از طرح هایشان پرداختند. بازار بین الملل امروز هم فعال بود. شاید فعال تر از دو روز دیگر، به طوری که افراد بسیاری در صف انتظار بودند تا بتوانند با تهیه کنندگان خارجی و مدیران فستیوال های خارجی صحبت کنند.
محمدرضا تابش، نادر فلاح، سارا رسول زاده، امیر مهدی ژوله، نیما رئیسی و چند تن از هنرمندان، مدیران و سلبریتی ها نیز امروز در کاخ جشنواره حضور پیدا کردند.
روز چهارم هم با استقبال از سانس های اکران و نشست فوق العاده جشنواره به پایان رسید.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *