جستجو
به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد؛

انجمن سینمای جوان ایران با همکاری موسسه فرهنگی شهرآرا مشهد و به میزبانی انجمن سینمای جوانان مشهد، چهارمین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» را به مدت یک هفته برگزار می‌کند.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهارمین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» با دعوت از ۱۵ فیلم‌ساز از دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در منطقه شمال شرق کشور، به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد و با همکاری موسسه فرهنگی شهرآرا مشهد، به‌مدت یک هفته از تاریخ ۲8 بهمن تا 6 اسفندماه ۱۴۰۱ در مشهد برگزار می‌شود.
این اردوی تخصصی فیلم‌سازی فیلم کوتاه، با محوریت سه ژانر «فانتزی»، «کمدی» و «ملودرام» برگزار شده و قصد دارد فیلم‌سازان شرکت‌کننده را به‌شکل کارگاهی با حضور سه مربی برجسته هدایت کند تا ایده‌ها و طرح‌های این ۱۵ فیلم‌ساز مورد بررسی و کار تخصصی قرار گرفته و به فیلم‌نامه کوتاه تبدیل شوند.
گفتنی است، طی این اردو، فیلم‌سازان در گروه‌های ۵ نفره که هر گروه زیر نظر یک استاد و با محوریت یک ژانر فعالیت می‌کند، اقدام به ساخت ‌سه فیلم کوتاه به صورت گروهی، خواهند کرد.
انجمن سینمای جوانان ایران و موسسه فرهنگی شهرآرا از تولید این سه فیلم کوتاه نیز حمایت مالی می‌کنند.
شایان ذکر است، دارا بودن ۲۰ تا ۳۵ سال سن، ساخت حداقل یک فیلم کوتاه و گذراندن دوره فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران و ارائه یک طرح چند خطی (لاگ لاین و سیناپس فیلم‌نامه) در یکی از این سه ژانر «علمی تخیلی»، «کمدی» و «ملودرام» که قابلیت اجرای ۹ روزه در شهر مشهد را داشته باشد و ارسال نمونه فیلم‌ساز به عنوان شروط شرکت در این دوره تخصصی عنوان شده است.
این اردو با حضور ۶ استان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان و مازندران برپا خواهد شد و ۱۵ فیلم‌ساز شرکت‌کننده در این اردو از انجمن سینمای جوانان شهرهای مشهد، سبزوار، گناباد، نیشابور، تربت‌حیدریه، بجنورد، بیرجند، گرگان، سمنان، شاهرود، ساری و چالوس دعوت می‌شوند.
لازم به ذکر است، مانند سه اردوی فیلم‌سازی بوشهر، همدان و اردبیل، سه استاد در چهارمین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» مشهد، همراه فیلم‌سازان هستند.
چهارمین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» به‌میزبانی انجمن سینمای جوانان مشهد و موسسه فرهنگی شهرآرا مشهد با همکاری شهرداری مشهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی از تاریخ ۲8 بهمن تا 6 اسفندماه ۱۴۰۱ در مشهد برگزار خواهد شد.
تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *