جستجو
میلاد سرابی عنوان کرد؛

میلاد سرابی فیلم‌ساز انجمن سینمای جوانان انزلی درباره سومین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» اردبیل توضیح داد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، میلاد سرابی دانش آموخته انجمن سینمای جوانان انزلی که یکی از 15 فیلم‌سازی بود که در سومین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» شرکت کرده بود، درباره سابقه سینمایی خود و نحوه آشنایی با فیلم‌سازی عنوان کرد: من به عنوان هنرجو سال ۹۷ انجمن سینمای جوانان بندرانزلی همکاری خود را با انجمن آغاز کردم و در گذشته هم در چندین فیلم کوتاه و بلند سینمایی و همچنین سریال تلویزیونی به عنوان دستیار کارگردانی، دستیار فیلمبرداری و عکاس صحنه کسب تجربه کردم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال‌هاست به عنوان مدرس عکاسی در انجمن سینمای جوانان و دیگر مراکز آموزشی فعالیت می‌کند، توضیح داد: تاکنون توانستم چندین فیلم تجربی در کنار دوستانم بسازم و یک مستند به نام «بندر ۳۰۰ ساله» که با استقبال خوبی در شهر بندرانزلی رو به‌رو شد، کارگردانی کردم و در حال حاضر در مرحله پیش تولید این فیلم کوتاه داستانی خودم هستم.

سرابی درباره نحوه آشنایی با انجمن سینمای جوانان گفت: در سال ۹۷ از طریق یک اعلامیه در ساختمان ارشاد انزلی از دوره‌های فیلم‌سازی انجمن با خبر شدم.

هنرجوی انجمن سینمای جوانان بندرانزلی با اشاره به سومین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» انجمن سینمای جوانان ایران تصریح کرد: روند تولید فیلم در اردو اردبیل بسیار دوست داشتنی بود و ما با چالش‌های جالبی رو به رو بودیم، که در طول اردو شوق ما برای مواجهه با این چالش‌ها و محک زدن توانایی‌های سینمایی خود بیشتر می‌شد.

وی تفزود: البته ناگفته نماند که ساخت فیلم کوتاه در کمتر از یک هفته چالش‌ها و فشارهای بسیاری را روی تک تک اعضای گروه می‌آورد که از این رو پیشنهاد من این است که برای اردوهای بعدی تعامل استادان و فیلم‌سازها زودتر اتفاق بیفتد تا به گونه‌ای تعامل فیلم‌ساز ها با یکدیگر بیشتر شود و زحمات پیش تولید کمتر شود.

سرابی در پایان درباره توجه به ژانر در اردوی فیلم‌سازی عنوان کرد: ژانری که قرار بود بسازیم، ژانر «ملودرام» بود که خود این ژانر کمی حساسیت‌ها را برانگیخته می‌کند و فیلم‌ساز باید دقت خود را دوچندان کند تا بتواند فیلمی با محوریت و ضابطه‌های ملودرام بسازد و خوشحالم که در این ژانر توانستم در خدمت گروه و سعید نجاتی به عنوان مربی باشم تا تجربه تولید فیلم کوتاه در حوزه ژانر را بیشتر کسب کنم.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *