جستجو

پیمان حقانی، مهمان و کارشناس ویژه سومین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، «سینما آینده» خواهد بود.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، پیمان حقانی، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما، مهمان ویژه سومین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، «سینما آینده» است. این برنامه روز دوشنبه بیست و یکم خردادماه با نمایش دو فیلم کوتاه داستانی ایرانی، یک فیلم کوتاه داستانی خارجی و یک انیمیشن توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری انجمن فیلم کوتاه ایران در محل سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

از آثار پیمان حقانی می‌توان به فیلم «۳۱۶» و «مردی که گیلاس‌هایش را خورد» اشاره کرد. فیلم سینمایی «۳۱۶» موفق به دریافت جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره فیلم «وارنا» بلغارستان شده است.

در سومین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، فیلم‌ داستانی «برزخ» از کشور یونان به کارگردانی کنستانتینا کوتسامانی، انیمیشن «زندگی رو به پیشرفت» ساخته مقداد اخوان، فیلم داستانی «سایه فیل» به کارگردانی آرمان خوانساریان و فیلم داستانی «برای فروش» ساخته علی بنائیان به نمایش درخواهندآمد.

پاتوق فیلم کوتاه دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: تهران، خیابان خالداسلامبولی (وزرا)، نبش خیابان چهارم برگزار می‌‌شود و حضور علاقه‌مندان در آن آزاد و رایگان است.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *