جستجو

رئیس سازمان سینمایی در پیامی به دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» اظهار کرد: «سینمای حقیقت چون آبی زلال، راهش را در بوستان فرهنگ و هنر ایران باز می‌کند.»
به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، متن کامل پیام دکتر حجت‌الله ایوبی به دهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به این شرح است:
به نام‌خدا
مجروح ز عشقیم و از آن شاد روانیم
اندر مرض عشق به جز عشق دوا نیست
سرشار از امید و با آرزوی بهترین‌ها، می‌گشائیم دهمین دفتر از مثنوی حقیقت را و تازه می‌کنیم دیدار را با سربازان سخت‌کوش حقیقت‌جو. از این که سینمای حقیقت چون آبی زلال راهش را باز می‌کند در لابلای باغ و بوستان فرهنگ و هنر ایران، جا دارد به خود ببالیم و خوشحال باشیم. موفقیت‌های سینمای حقیقت را به همه سخت‌کوشان این عرصه تبریک می‌گویم. ادای احترام می‌کنم به مستندسازان توانای سرزمینم که درخشیدند و نام ایران عزیز را پُر آوازه کردند.
سپاسگزارم از مدیران پرتلاش سینمای مستند و انیمیشن بویژه سیدمهدی طباطبایی‌نژاد و همکاران دوست‌داشتنی‌اش که چراغ این سینمای فرهیخته را با شور و عشق، همچنان روشن و پر فروغ نگاه می‌دارند.
حجت ا… ایوبی
معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۴ تا ۲۱ آذرماه ۱۳۹۵، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد کرد.

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *